Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Ville egentlig helst have hende for mig selv, da det alligevel ikke kommer til at ske, må i andre hellere høre ☺️

https://annoncelight.dk/showad/444148

Freya er noget helt specielt, hun er den ultimative glædespige. Jeg kan ikke mindes nogen har været bedre end hende.

Behandler man hende med respekt og værdighed, så er hun virkelig din kæreste og er det sødeste man kan forestille sig. Hun er nøjagtigt som på billederne, kroppen fejler bestemt ikke noget. Hun er nem at snakke med og det føles dejligt naturligt.

Hun har kun en fejl…… man bliver nemt temmelig afhængig af hendes selskab ☺️

Så jo, har været der en del gange, og bliver ved med at komme så længe hun er tæt på

image.pngimage.png

Skrevet
  • Author

Jeg håber på hun bliver her rigtigt længe ☺️

Der er bare rigtigt langt imellem de virkelig gode. Der hvor udseende, væremåde og hjernekapacitet matcher hinanden.

Og jo, selvfølgelig skal der være noget hjemme på øverste etage. Man kan ikke ha det rigtigt rart med en hjernedød gås 😉

Skrevet

Absolut ikke dumt, tak for anmeldelsen...og hvad med stedet - er det til at komme diskret til, eller skal man stå og glo i hovedgaden..?

Skrevet
  • Author
TNo skrev, den 26.5.2026 at 18:36:

Absolut ikke dumt, tak for anmeldelsen...og hvad med stedet - er det til at komme diskret til, eller skal man stå og glo i hovedgaden..?

Udvid for at redigere

Stedet er ikke super diskret, men hun er hurtig til at lukke ind via dørtelefon / lås

Men det er okay, der er mange lejemål i bygningen, ingen kan jo se hvem man besøger, medmindre man står og slikker sig om munden inden man bliver lukket ind 😉

Skrevet

Lyder da dejligt - jeg tænker at kigge forbi i den kommende uge -)

Menæææ - sådan bare nysgerrigt: hvordan er hendes engelsk-kundskaber? Ikke at vi skal snakke HELE tiden, men man får bare engang imellem den fornemmelse, at thai-pigerne ikke er HEEELT med på det engelske - og derfor får man måske ikke liige det, man havde ønsket...

Skrevet

Har haft en særdeles skuffende oplevelse med hende

Havde aftalt en tid sidst på aftenen i hendes arbejdstid, men da hun åbnede døren, var der ingen smil overhovedet, men hun så træt og brugt ud

Fortalte hun ikke var oplagt mere i dag, så måtte gå igen, men hvis det var hende man skrev med, så kunne hun jo bare have skrevet det og jeg have undgået den lange tur med uforrettet sag

Genbesøg - 100 % no chance

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.