Hop til indhold

Jeres input og oplevelser af hvad 1 time (eller andre aftalte perioder) er?

Featured Replies

Skrevet

Jeg er ny i dette game og er af den gamle type (dog kun i halvtredserne) men en af de udfordringer jeg selv har haft prøver jeg her nu at beskrive - ved godt at for andre kan det være decideret "turn on" men IKKE for mig desværre. Til sagen - her hvis jeg har en tid hos en GP eksempelvis 17.00-18.00 hvad er så jeres forståelse for hvad man normalt kan møde? Jeg har prøvet at holde på adressen list i 17.00 og være klar og spændt op, men så skriver GP - Øhh lige 5-10 min forsinket, så kan du vente lidt? Svarer så det kan jeg mig hele problemet her ligger i at jeg nu ved og kan se en anden kunde komme ud og så skal jeg ind lige efter ham (og mange andre tanker) Og ja, jeg ved jo godt der er mange kunder på hende samme dag, men i min verden er det jo også en serviceydelse vi køber så hvad mener i er god stil og hvad har i oplevet - er alt (måske især Thaipiger) bare rent samlebånd derudaf..?) eller er der søde piger derude der går op i den ekstra service hvor hverken de eller vi føler at det bare er noget der skal kørers igennem som en frisørsalon på indre Nørrebro..?

Sidst - mht. hvis GPere ville holde kunder på rent klokkeslæt så kunne de jo blot sige at 1 time er 50 min og prissætte derefter? Men min holdning er at de selv bør indkalkulere dette og så lige holde 15-30 min. fri mellem hver kunde men måske urealistisk at tro på dette desværre?

Og hvis der er nogle af jer GP'ere der har input her så skriv gerne herom - tak

P

Skrevet
Petersborg skrev, for 38 minutter siden:

Sidst - mht. hvis GPere ville holde kunder på rent klokkeslæt så kunne de jo blot sige at 1 time er 50 min og prissætte derefter? Men min holdning er at de selv bør indkalkulere dette og så lige holde 15-30 min. fri mellem hver kunde men måske urealistisk at tro på dette desværre?

Der er kvinder i branchen der kører med få aftaler og god tid imellem, men det lader til at være undtagelsen.

På klinikkerne har de omkostninger på en vagt og de har kun den tid de betaler for at gøre godt med, så det gælder om at få gæster igennem så relativt hurtigt som muligt.

Hvis du har behov for at de indlægger tid før dig, så må du nok indstille dig på at betale for det og sikkert almindelig timepris.

Med mange af de udenlandske piger tror jeg ikke at du vil finde den store forståelse og du skal ikke regne med at de tager hensyn uanset om du så har aftalt at betale ekstra for det.

Mit bedste råd er at lære at være i det...

Se det som et forspil til jeres tid sammen at hun er blevet varmet op af en anden.

Ellers kan man vælge den første tid på deres vagter, det garanterer ikke imod ventetid, da de ofte kommer for sent, men man er fri for tanken om at hun lige er hoppet af en anden.

Og nej tak til at 60 min. bliver til 50 som standard... Jeg skal ikke bede om at min tid bliver kortere fordi du har svært ved at håndtere realiteterne 😉

Redigeret af Refresh

Skrevet

Jeg har nu aldrig oplevet (tænkt på) at der ikke har været tid til en lille pause og et brusebad mellem gæsterne.

Hvis en dame lige beder mig vente 10 minutter tænker jeg netop at det er for st få tid til et bad, lægge nyt lagen på og nye håndklæder frem. Og servisen har jeg heller ikke haft noget at udsætte på af den grund.

Redigeret af Slowman

Skrevet

Du kan ikke få et entydigt svar på dit spørgsmål.

Nogen piger arbejder sikkert med pauser imellem og så er der de piger, som bare skal have så mange igennem på en dag som muligt. Hvis du ser på pigerne østfra (rumænien primært), så kommer de jo med deres "Finis now?" allerede mens du er ved at tage tøjet af. Nogen piger er ude af senge allerede inden du er færdig med din orgasme, mens andre ligger og putter/hygger tiden ud :)

Umiddelbart vil jeg mene, at pigerne fra den vestlige del af europa nok er dem, som har bedst tid :)

Skrevet

Den gang jeg kom hos Eventyrpigerne i Fjenneslev, oplevede jeg aldrig, at en time ikke var en time. Pigerne underholdt mig altid tiden ud, selvom vi måske var færdige på den halve tid.

Skrevet

Det er normalt at når man har aftalt ydelsen og betalt så forlader de værelset for at komme igen efter 5 - 10 minutter. Jeg antager det er fordi de går i bad (i hvert fald hvis det er en Thai pige). De 10 minutter oplever jeg altid at de forlænger tiden med i den sidste ende, så man netto får en time. Det skal siges, at jeg stort set kun besøger Thai piger.

Skrevet

Mit korte svar på dit overordnede spørgsmål, så er 1 time for mig 60 minutter. Jeg har dog oplevet nogle, der synes 1 time er 45-50 minutter. Kommer jeg så igen? Nej. Jeg har også oplevet, at 1 time kan være 70-90 minutter. Kommer jeg igen dér? Oh yes. Jeg har det også ok med, at det kan være 55 minutter.

Angående ventetid, så har jeg kun oplevet at skulle vente i 2-3 minutter. Bliver jeg bedt om at vente i 10 minutter, så smutter jeg igen. Jeg er altid selv præcis, så jeg kommer på slaget eller 2 minutter før.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.