Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte hende i dag. Virkelig dejlig oplevelse.

Steder er pænt rent og ligger ret diskret.

Pigen ligner præcis på billederne og ser godt ud. Dejlig glat og velduftende (på de diskrete måde)

Kommunikationen via WhatsApp gik godt. Hun svarede hurtigt. Priserne som de sædvanlige.

Jeg fik et hurtigt shower først, hvorefter jeg fik afregnet via PayPal. Modsat mange andre, var der her ikke noget betalingstillæg.

herfra blev det kun endnu bedre. Hun kysser dejlig. Har en dejlig stor og stiv pik (passer ret godt med de lovede 20 cm). Vi lavede alt det aftalte og fik brugt al tiden rigtig godt.

Stærkt vanedannende og jeg kommer helt sikkert igen.

Skrevet
  • Author

Tak bror. Jeg må forbi!

Er hun aktiv eller passiv og kom hun meget som hun reklamerer med? 🤝👍🙂☀️

Skrevet

Hun er både aktiv og passiv og jeg prøvede begge dele.

Jeg fik ikke hendes cum, da det koster ekstra.

Se bare at komme afsted. Hun er her resten af ugen og tager så hjem igen.

Skrevet
  • Author

Jeg har besøgt hende og kan istemme. Hun er super god. Jeg bestilte en time og suttede i nok 30 min på hendes stive pik hvorefter hun kneppede mig og jeg kneppede hende.

Hun er smuk og feminin og fint til stede under akten. ingen telefon fremme osv. piklen er stor og ren og bliver meget stiv.

Stor anbefaling herfra.

10/10

Jeg kommer klart igen og tror jeg skal prøve trekanten med veninden næste gang.

Redigeret af Asger87

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.