Hop til indhold

Squirte ud over mig - Hvem skal man besøge?

Featured Replies

Skrevet

Kære alle.

Har en fantasi om at få en dejligt GP til at komme ud over mig. Prøver på at holde mig til få (pt. 2-3) skønne piger, som alle bliver dejligt våde når de bliver slikket grundigt. Det har naturligvis meget med kemi at gøre. Mangler dog hende der kommer ud i ansigtet på mig. Øver mig naturligvis hver gang for at blive bedre😀

Del gerne hvis der en jeg har misset at kigge efter.

God pinse

Skrevet

@Slemmefyr1 Har ikke selv prøvet det endnu, men som du drømmer jeg om det. Dog som du skriver nok ikke helt nemt. Mange reklamerer med det, men om det sker ved man jo aldrig før prøvet. Tjek :

♥️ FREDAG♥️PRIVAT/DISKRET I KVISTGÅRD ♥️50362203❤️SIMONE & KEZIA❤️SPRØJTENDE FRÆK TREKANT❤️FISTING❤️ANAL❤️ - Annoncelight

Og de 2 piger er vist ret vilde og bekræftede "squirtere", men om det er dig ved jeg ikke? Til info har jeg selv prøvet at kontakte dem men ingen respons hvilket jeg finder mystisk, da de annoncerer ret så heftigt på AL med adskellige annoncer - måske de blot har for travlt hvilket jo så er godt for dem.

held og lykke og giv en update hvis du finde en dejlig sprøjtende glædespige derude som vi andre kan nyde godt af også (:-)

Skrevet
Petersborg skrev, for 59 minutter siden:

Mange reklamerer med det, men om det sker ved man jo aldrig før prøvet.

Altså Vica hun spøjter bare man puster hende i øret...

Lig nederst i en 69'er med hende, så skal du have snorkel med! 🤪

Redigeret af Refresh

Skrevet
Refresh skrev, for 6 minutter siden:

Lyder fedt. Har du noget link ?

Skrevet
Petersborg skrev, for 33 minutter siden:

Ja tak - LINK please (:-)

https://70210026.dk/vica

Skrevet
  • Author
Refresh skrev, for 6 timer siden:

Det lyder jo fantastisk. Det må prøves😀

Skrevet
Skiderik skrev, for 5 timer siden:

Er der nogen der kan berette lidt om hvordan Vica ser ud?

Smuk kvinde i midt 30'erne. Lækker krop, lækre bryster med implantater, men bløde og naturlige og så har hun en fantastisk personlighed som det er svært ikke at være i godt humør sammen med.

Hun er yderst berøringsvenlig og elsker et godt klask i måsen 😈.

En oplevelse enhver kvalitetsbevidst gentleman burde unde sig selv.

Formår man at tænde hende, så river hun en midt over 😍🤣😋🔥🔥🔥

Skrevet
Refresh skrev, den 24.5.2026 at 22:05:

Vica hos PG

@Line c hos Eventyrpigerne og gæstevisit i kbh.

Jeg er ikke hos eventyr pigerne mere så alle må holde øje med min profil eller annoncer når det er opdateret

Skrevet

@Line c er ikke bare sød og smuk. Men er helt enig @Refresh Line er fantastisk, og hvis du ikke trænger til et bad bagefter, så er det din egen skyld 😜

Skrevet
Mr_T skrev, for 1 time siden:

@Line c er ikke bare sød og smuk. Men er helt enig @Refresh Line er fantastisk, og hvis du ikke trænger til et bad bagefter, så er det din egen skyld 😜

Det kunne ikke falde mig ind at vaske hende af min krop...

Men jeg forstår hvad du mener 😉🤪

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.