Hop til indhold

Flere samme dag? Hvordan?

Featured Replies

Skrevet

Jeg mødes med folk ude i det fri og har fundet et par gode afsidesliggende steder.

Jeg har endnu ikke prøvet at have mere end en på samme dag af flere årsager…

Hvor lang tid før et møde fortæller i den i skal mødes med hvor det er?

Jeg har ikke lyst til at der er nogen der tager ud for at tjekke stedet inden det aftalte møde og så overrasker mig med en anden.

Men jeg kan jo heller ikke vente med at sige hvor det er da folk skal vide hvor lang tid det tager dem at køre derhen.

Og hvor lang tid er normalt mellem to møder samme sted?

Hvis den første er lidt forsinket og ikke helt bliver færdig og nr 2 er lidt for tidligt på den… jeg tænker ikke det er så fedt at stå med to samtidig 🫣

Skrevet

Kunden skal køre til en adresse 2 min kørsel fra der hvor du er, og så afvente på du kommer med den korrekte adresse.😀

Skrevet
Niels-Peter skrev, for 15 timer siden:

Hvor i dk? Jeg er frisk på dit setup 😁

Som andre skriver, så var det ikke spørgsmålet. Når det er sagt, så skriver hun meget om Viborg og området deroppe i sine kommentarer - men det er bare et vildt skud.

Men ja det kunne være godt med et link :)

Skrevet

Brug et mellem-stop-lokation. Jeg skriver sådan: Kør til Kneppealle 6, 6969 Lem. Skriv når du er her, så får du lokationen der er 4 min derfra.

Alle mænd har til dags dato godt kunne regne ud, at de så skal være på denne adresse 5-10min før aftalte tid, for at kunne være der til tiden 😉

På den måde er der ingen der krydser hinanden og du bliver ikke overrasket fordi en kommer før tid. Er der en der er for sent på den og ikke kan nå det inden den næste, så må de vente på der bliver en tidslomme, da jeg ikke synes det er fair at de andre mænd skal til at rykke deres tid.

Jeg holder selv til i naturen og har kun et sted, hvor de får den direkte adresse. Hvis min mave fornemmelse siger at der måske er et eller andet, så får de en mellem-stop i stedet for den direkte. Voldsom mange skriver med det samme “hvor er stedet” trods der i annoncen tydeligt står, at det kun fås efter en aftale er indgået. Her giver jeg dem fx et bynavn eller en afkørsel og ikke mere. Mange fisker desværre kun efter dit sted, for at køre forbi for at se dig. Jeg afviser hellere en kunde der liiige skal være sikker på, at det er diskret nok end at fortælle hvor det er. Så svarer jeg at han må finde en anden skøn GP der kan tilbyde ham andre setup muligheder. Her er det igen mavefornemmelsen der afgør hvor mange informationer jeg giver.

Redigeret af CamillaHusmor

Skrevet
  • Author
CamillaHusmor skrev, den 25.5.2026 at 17:08:

Brug et mellem-stop-lokation. Jeg skriver sådan: Kør til Kneppealle 6, 6969 Lem. Skriv når du er her, så får du lokationen der er 4 min derfra.

Alle mænd har til dags dato godt kunne regne ud, at de så skal være på denne adresse 5-10min før aftalte tid, for at kunne være der til tiden 😉

På den måde er der ingen der krydser hinanden og du bliver ikke overrasket fordi en kommer før tid. Er der en der er for sent på den og ikke kan nå det inden den næste, så må de vente på der bliver en tidslomme, da jeg ikke synes det er fair at de andre mænd skal til at rykke deres tid.

Jeg holder selv til i naturen og har kun et sted, hvor de får den direkte adresse. Hvis min mave fornemmelse siger at der måske er et eller andet, så får de en mellem-stop i stedet for den direkte. Voldsom mange skriver med det samme “hvor er stedet” trods der i annoncen tydeligt står, at det kun fås efter en aftale er indgået. Her giver jeg dem fx et bynavn eller en afkørsel og ikke mere. Mange fisker desværre kun efter dit sted, for at køre forbi for at se dig. Jeg afviser hellere en kunde der liiige skal være sikker på, at det er diskret nok end at fortælle hvor det er. Så svarer jeg at han må finde en anden skøn GP der kan tilbyde ham andre setup muligheder. Her er det igen mavefornemmelsen der afgør hvor mange informationer jeg giver.

Tusind tak for det råd.

Prøvede det, med en ekstra tilføjelse; ‘send et billede af xx butik når du holder foran den, så får du adressen der er 5-10 min derfra’

og vupti. Ikke mere kontakt fra den person. Så slap jeg for at sidde og vente på en no show, der åbenbart bare ville have stedet at vide.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.