Hop til indhold

Revisor søges.....😅

Featured Replies

Skrevet

Hej søde piger 🥰

Jeg ville høre om nogle af jer, kan hjælpe mig. Jeg skal starte op igen som selvstændig glædespige og mangler i den forbindelse en revisor, som ikke bliver forarget eller andet😅 over vores fantastiske branche. Jeg er løbet panden ind i en mur og orker ikke flere afvisninger. Det er vigtigt tingene foregår rigtigt altså med styr på tingene ingen bytteydelser, ren og skær almindelig forretning som alt muligt andet. Synes det er lidt sørgerligt at folk bliver så formanende ligeså snart man nævner hvad sin helt reelle enkeltmandsvirksomhed går ud på- det er jo en virksomhed på lige fod med frisør, massør osv🙉Jeg håber der sidder nogen der kan hjælpe mig med en god kontakt. send den gerne på [email protected]

Håber jeg høre fra jer - hav en smuk pinse

Knus fra Anna

Redigeret af SMukke danske Anna

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.