Hop til indhold

Celine, DanskGudinde på bagsædet i bilen, Nordsjælland

Featured Replies

Skrevet

Jeg har gennem tiden brugt Jeres anmeldelser herinde på eroguide til at navigere i nye oplevelser og har aldrig tænkt jeg selv skulle være den som lavede en anmeldelse. Jeg må så erkende, at man har har et standpunkt til man tager et nyt.

Jeg faldt over denne forholdsvis nye profil, Celine DanskGudinde. Min første tanke var wow nogle billeder og kunne det virkelig være ægte billeder. Hendes setup virkede også noget anderledes end mange andre derinde, da man ikke kan møde hende uden hendes kæreste var en del af legen. Selvom hendes profil virkede ægte, så må jeg også indrømme at jeg brugte noget tid på at overveje om jeg ønskede at teste hende, specielt når kæresten skulle være til stede og hun samtidig var i den dyre ende af de kvinder jeg tidligere har oplevet. (Jeg har heller ikke kunne finde nogle anmeldelser på hende tidligere)

Efter at hendes annonce flere gange havde ramt mit feed og jeg hver gang måtte ind og kigge på hendes frække billeder, så blev jeg simpelthen nødt til at finde ud af om hun var ægte. Jeg bookede et frækt blowjob på bagsædet til 1200. Vi mødtes et diskret sted i Nordsjælland. Jeg hoppede ind på bagsædet af deres bil og blev mødt af det mest smilende og smukke ansigt, hendes fyr sad på forsædet og var også meget imødekommende. Jeg følte mig med det samme velkommen og det ikke var en påtaget og nødvendig ydelse jeg skulle til at modtage, for Celine udstrålede ikke bare uskyldighed, men også en form for eventyrlysten. Dialog flød godt mellem os alle 3 og der var ikke noget hastværk. Jeg sad og nød hendes smil og ikke mindst hendes ægte og guddommelige krop med de lækreste former. Jeg blev hurtig enig med mig selv om at tilkøbe at få lov at slikke hendes fisse +500.

Efter jeg havde betalt det forholdsvise store beløb på 1.700, så løftede hun sin sommerkjole op og tog sine små trusser af, som hun rakte til hendes fyr foran, han tog dem i hånden og måtte dufte til dem, hvorefter han sagde “Jeg elsker duften af din liderlighed, Celine” Jeg lagde mig til rette mellem hendes ben og wow en lækker glat fisse med store lækre skamlæber. Hun duftede og smagte vidunderlig og jeg kunne smage hendes ægte lyst, det tændte mig som en i helvede. Efter noget tid så byttede vi plads og så skal jeg ellers love for at jeg fik det saftigste og lækreste blowjob jeg længe havde oplevet. Kunne se hvordan hendes fyr sad og var tændt på forsædet og spillede pik, mens hun suttede mig og hun nød det, det kunne jeg både se og mærke. Der gik ikke lang før jeg eksploderede min ladning i hendes hånd, hvor jeg igen blev bekræftet af at hun nød det, for hun smilede og strålede mens hun kiggede mig i øjnene og sagde, “det var frækt.” Inden jeg satte mig over i min egen bil igen, så sad vi alle og snakkede lidt. Alt føltes naturligt og ægte, uden at jeg følte jeg blev smidt ud af bilen, som jeg har oplevet med andre.

Jeg skal helt klart opleve Celine og hendes mand igen, men næste gang bliver jeg nød til at sørge for hotel og købe længere tid, så både hendes fyr og jeg kan forkæle hende og jeg skal mærke hendes fisse om min pik.

Det som taler imod en oplevelse med Celine og hendes fyr er at det er mange penge og at de har klare regler/rammer for deres setup.

Det som taler for sådan en oplevelse: Det er at Celine er 100% ægte på alle måder og man kan mærke at de begge tænder på disse eventyr. Ærligt, så er det nok min bedste oplevelse jeg nogensinde har haft😈

Jeg kan varmt anbefale en oplevelse med Celine og hendes fyr.

Skrevet
  • Author

Ja, hun er wow😍

Jeg vil mene hun er omkring 170 høj og hun sagde hun er 37, men så yngre ud. Virkelig dejlige former🔥

Redigeret af Frank72

Skrevet
  • Author
Tigeren2000 skrev, for 47 minutter siden:

Hvor i Nordsjælland er vi ca?

Jeg mødtes med hende ved Frederikssund, meget diskret sted. Men tror hun kommer lidt rundt omkring.

Skrevet
Frank72 skrev, for 16 timer siden:

Jeg mødtes med hende ved Frederikssund, meget diskret sted. Men tror hun kommer lidt rundt omkring.

Jeg synes mere det lyder som samme fyr og forskellige piger :D Men hvad ved jeg.

Skrevet
  • Author
Brunfilla skrev, for 7 timer siden:

Jeg synes mere det lyder som samme fyr og forskellige piger :D Men hvad ved jeg.

Det kan jeg jo ikke sige med sikkerhed, men måden hun gav fyren trusserne på og at hun kyssede ham ret intenst efter mit blowjob, så indikerede det for mig at det var ægte.

Uanset hvad, så var det en speciel oplevelse som jeg havde lyst til at dele 😊

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.