Hop til indhold

Victoria Da Vinci - Kbh - Forrygende svingtur 😍

Featured Replies

Skrevet

https://70210026.dk/victoria-d

Jeg mÞdte Victoria fÞrste gang for et par Är siden og vi havde et ret specielt og intenst mÞde.

I aften blev der sĂ„ endelig mulighed for et gensyn đŸ„°

Det er altid lidt spĂŠndende at genses efter lang tid, med en man har haft en sĂŠrlig oplevelse med, men jeg skal love for at det var en af min bedre ideer.

Vi var lidt uenige om det var mig eller hende der skulle give svingtur, sÄ vi mÞdtes pÄ midten i et brag af en fest, med alt det bedste man kan Þnske sig.

GrĂ„dige kys, liderlig sex, og en slikketur hvor hun gjorde sit for at fĂ„ mig kvalt i hendes safter 😍

Jeg kan ikke stĂ„ for en kvinde der fletter fingre nĂ„r jeg slikker og trĂŠkker mig ind imod hende og sĂ„ slikkede hun sine safter grĂ„digt af min lĂŠber og mit ansigt, sĂ„ jeg var nĂždt til at dykke ned igen for at have lidt til mig selv đŸ€Ł

Masser at hyggenus og blĂžde kys efter seancen og det lykkedes hende at finde et nyt fĂžlsomt punkt pĂ„ mig 😋 Det var pragtfuldt! đŸ€Ș😍

Hun er smuk, sÞd og ligetil. Masser af humor og frÊk pÄ den helt rigtige mÄde. LÊkre Êgte bryster, med dejlige responsive nipples, der stÄr ret nÄr de mÊrker en villig tunge.

11 ud af 10 og der kommer ikke til at gĂ„ lĂŠnge, fĂžr jeg skal gense hende... đŸ”„đŸ«¶

• 4 weeks later...
Skrevet
  • Author

Ummmmm....

Et lĂŠkkert gensyn her til morgen đŸ˜đŸ”„

Da hun kom ind bad jeg hende om om at komme hen og mÊrke... Hun satte sig overskrÊvs pÄ mig og lagde hÄnden pÄ mit hjerte, som var ved at springe ud af kroppen pÄ mig. Jeg var ikke nervÞs, men vores sidste mÞde havde skabt forventninger og min krop reagerede voldsomt.

Jeg blev pĂ„ ingen mĂ„de skuffet đŸ€ȘđŸ”„đŸ™

Midt i det hele grinede hun pludselig. Jeg smilede til hende og spurgte hvad der var sÄ sjovt? Jeg griner bare fordi det er sÄ dejligt... Og det var det virkelig ogsÄ.

Hun red mig i reverse, med hendes vidundelige mÄs der hoppede fristende op og ned over min pik og med et frÊkt blik over skulderen og en arm bagud, sÄ vi var grundigt i kontakt. Jeg satte mig op og hentede hende ned, sÄ hun lÄ ovenpÄ mig, sÄ jeg kunne lege med hendes klit imens jeg var oppe i hende. Jeg elsker den stilling, men fÄr ikke brugt den sÄ tit, sÄ det var virkelig dejligt at ligge og holde hende fast og mÊrke hendes krop imod min imens vi nÞd i fulde drag.

Pludselig begyndte hun at bevĂŠge underlivet, sĂ„ hun kneppede mig... Det tror jeg aldrig jeg har oplevet fĂžr og det var super frĂŠkt og lĂŠkkert đŸ”„

Det bliver dyrt det her, for genbesĂžgschancen er noget over 100% đŸ€ȘđŸ’‹đŸ™đŸ”„

Redigeret af Refresh

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlÊg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, sÄ log ind her for at oprette et indlÊg med den bruger.

GĂŠst
Svar pÄ denne trÄd...

Account

Navigation

SĂžg

SĂžg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.