Hop til indhold

Victoria Da Vinci - Kbh - Forrygende svingtur 😍

Featured Replies

Skrevet

https://70210026.dk/victoria-d

Jeg mÞdte Victoria fÞrste gang for et par Är siden og vi havde et ret specielt og intenst mÞde.

I aften blev der sĂ„ endelig mulighed for et gensyn đŸ„°

Det er altid lidt spĂŠndende at genses efter lang tid, med en man har haft en sĂŠrlig oplevelse med, men jeg skal love for at det var en af min bedre ideer.

Vi var lidt uenige om det var mig eller hende der skulle give svingtur, sÄ vi mÞdtes pÄ midten i et brag af en fest, med alt det bedste man kan Þnske sig.

GrĂ„dige kys, liderlig sex, og en slikketur hvor hun gjorde sit for at fĂ„ mig kvalt i hendes safter 😍

Jeg kan ikke stĂ„ for en kvinde der fletter fingre nĂ„r jeg slikker og trĂŠkker mig ind imod hende og sĂ„ slikkede hun sine safter grĂ„digt af min lĂŠber og mit ansigt, sĂ„ jeg var nĂždt til at dykke ned igen for at have lidt til mig selv đŸ€Ł

Masser at hyggenus og blĂžde kys efter seancen og det lykkedes hende at finde et nyt fĂžlsomt punkt pĂ„ mig 😋 Det var pragtfuldt! đŸ€Ș😍

Hun er smuk, sÞd og ligetil. Masser af humor og frÊk pÄ den helt rigtige mÄde. LÊkre Êgte bryster, med dejlige responsive nipples, der stÄr ret nÄr de mÊrker en villig tunge.

11 ud af 10 og der kommer ikke til at gĂ„ lĂŠnge, fĂžr jeg skal gense hende... đŸ”„đŸ«¶

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlÊg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, sÄ log ind her for at oprette et indlÊg med den bruger.

GĂŠst
Svar pÄ denne trÄd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse pÄ siden. Klik pÄ "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trÊkke dit samtykke tilbage eller Êndre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

SĂžg

SĂžg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.