Hop til indhold

Jenie Thai Girl In Horsens

Featured Replies

Skrevet

Først link: https://annoncelight.dk/showad/410056

Havde lige et par ærinder i Horsens i dag - så da jeg sad og fik frokost blev jeg lige lidt lækkersulten efter en gang Thaimassage med hele svineriet så jeg fandt mobilen frem og efter lidt søgen faldt valget på Jenie. Det skulle jeg ikke komme til at fortryde.

Det var en skøn, køn slank ungthaipige midt i tyverne der tog i mod og allerede da hun lukkede hoveddøren blev jeg kysset godt og grundigt. Så ind på værelset og vi begyndte at kysse videre og klæde hinanden af, ingen hastværk med noget som helst, så vi startede med sexy sexy så der blev slikket og kneppet til den store guldmedalje - hun var så lækker i min optik, at efter jeg kom første gang, var jeg stadig så tændt at jeg bare kneppede videre, og den var hun helt med på, og det lykkedes at komme igen. Det var lige hvad jeg trængte til.

Der var stadig lidt tid tilbage, havde bestilt en time så hun spurgte om jeg ville have lidt massage. Det var en blid og meget behagelig massage, nærmest over i Tantra blidt, og efter min, efter eget udsagn, top præstation med 2 gange udløsninger var det nærmest som at være i himlen, da hun var færdig med masssgen af ryggen vendte jeg rund og hun begyndte at snave igen, satte sig på skrævs og gav endnu en omgang pussy slide, himlen x 2.

Nå intet varer evigt - Ud og få en skyller og tilbage på gaden i yderst opstemt lækkert og frækt humør.

Klar anbefaling her fra hvis man er til en ung dejlig Thaipige der er til stede i agten.

Redigeret af lurikken

Skrevet

Er der nogle som ved om hun er taget hjem. for jeg er ved at se på hvad jeg skal i morgen.

Skrevet
elwis skrev, for 3 timer siden:

Er der nogle som ved om hun er taget hjem. for jeg er ved at se på hvad jeg skal i morgen.

OMG har du overvejet selv at skrive og spørge ?? Hun annoncerer i dag igen i Horsens!

Skrevet
  • Author
elwis skrev, for 5 timer siden:

Horsens nu, snart Herning fortalte hun mig!

Skrevet
lurikken skrev, for 7 minutter siden:

Horsens nu, snart Herning fortalte hun mig!

ÅÅåå tak. hun havde ikke en aktiv annonce da jeg lavet mit opslag. tak

Skrevet
Mrking skrev, for 1 time siden:

OMG har du overvejet selv at skrive og spørge ?? Hun annoncerer i dag igen i Horsens!

OMG. Jeg stille mit spørgsmål før hun lavet sin annonce aktiv. håber du overlever...........

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.