Hop til indhold

Sianna Shine – Seduction Girls – god oplevelse.

Featured Replies

Skrevet

Sianna Shine - Seduction Girls

Besøgte dejlige Sianna Shine hos Seductiongirls. Det blev en rigtig god ½ time i glimrende selskab med en sød og venlig pige. Tekst og billeder i hendes annonce passer godt med virkeligheden. Jeg foretrækker GFE og her er hun særdeles god. Meget indlevende og kæresteagtig og nem at snakke med. Og uden den hast og jag, som man ellers til tider kan opleve hos andre piger. Dkk 1200 for hele pakken er i mine øjne en skarp pris. Ikke alt det med, at alting koster yderligere. Så en oplevelse, jeg kan anbefale og kommer gerne igen (når jeg får sparet nogle penge sammen😆).

Skrevet
Godtmedlir skrev, for 8 minutter siden:

Er kys med i de 1200,-?

Ved godt at kemien også spiller ind!

Ja. Jeg tror ikke kys koster ekstra på Seduction uanset hvem...

Men det er naturligvis ikke alle der tilbyder det.

Redigeret af Refresh

Skrevet
  • Author

Kys - hede kys - var med i prisen. Men her skal man nok lige tænke på, at det typisk forudsætter, at den rigtige kemi er tilstede. Og man skal også læse annoncerne grundigt. De enkelte piger hos SG nævner i deres annoncer typisk, om kys osv er med. Det kan også handle om, hvor godt - ikke godt - pigen kender kunden. Nogle af pigerne ønsker f.eks ikke at kysse, når det er det første besøg. De vil gerne lære kunden bedre at kende og derved opbygge en relation med tryghed. Pigerne er ikke kolde robotter eller et stykke kød. De er mennesker som os andre med følelser.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.