Hop til indhold

Spørgsmål om Phuket Thailand

Featured Replies

Skrevet

Hej, jeg skal til Thailand til vinter (Phuket) og vil i den forbindelse høre, om nogen har gode forslag til hotel/bungalow, som er guestfriendly……..gerne ikke for langt fra, hvor der er natteliv. Fungerer det at bestille hotel via internettet og ved nogen hvor langt der er til lufthavnen ? Hvad plejer I at give for hotel/bungalow ? Mvh Kaj

Skrevet

Det kommer meget an på, hvad du vil. Jeg plejer at bestille hotel til de 3 første dage. Og når jeg er der tjekker jeg området ud/evt. andre hoteller/lejligheder. Jeg går ikke efter luksus. Og finde som regel noget til omkring 500 bath pr. dag -hvis du booker noget i længere tid -måned el. mere -er prisen også laver. Det er dog mange ting der kan være generene for nattesøvnen -larm, party, trafikstøj.

Mener det er ca. 20kilometer fra lufthavnen til phuket afhængig af hvor du skal hen;-)

Det er fint nok at book på nettet -men være obs. på priserne -kan være stor forskel -på det samme hotel/værelse ved de forskellige bookingbutikker.

Når du booker dit hotel -sørg for at booke til 2 personer (prisen er den samme) så får du ikke vrøvl, hvis du har besøg på dit værelse.

Thaier er generelt meget "guestfriendly" så længe du selv er venlig/høflig/og har respekt for dem.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.