Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt hende før, men det var et stykke tid siden, så jeg var lidt spændt på om gensynet ville holde. 

Allerede inden jeg var kommet helt ind på værelset havde vi kysset og gensidigt givet kærlige klap på måsen. Okay, kemien var der stadigvæk.

Et hurtigt bad og så flere kys, hun går all-in. Får lukket brysterne ud, de føles dejlige, hænderne rundt på hendes krop, forsigtigt en finger ned mod revnen, hun spreder benene lidt så jeg kan stimulere hende. Hun siddende på sengen med min pik i munden, dejligt. Lillemanden får den store tur, spidsen ind, tungen drillende rundt om ham, ned af skaftet, tungen på kuglerne, ind i munden igen, og så helt dybt, hun nærmest rører min mave med næsen. Uha, giv ham lige en pause. Vi vælter rundt på sengen med kys, gendigt oralt og pilleri. Hun ned at ligge på ryggen og jeg kører løs mellem brysterne i en fedtet omgang spansk, når jeg støder frem åbner hun munden og lillemanden kommer helt ind mellem hendes læber. Det er dejligt og ender da også med at jeg tømmer mig i munden på hende. Fantastisk. 

Hun får liv i lillemanden igen med sut og slikken på skaftet, spidsen, kuglerne og mellemkødet. Det er bare at tage imod og nyde det. Missionæren, flere kys, dejligt nærværende. Analt, er også på menuen. Hun om i doggy, lillemanden smurt godt ind i glidecreme. Først langsomt drillende på stjernen, det pirrer hende, så forsigtigt spidsen ind. En lille pause, jeg er fan af se hendes forventning i øjnene, så dybere ind. Nu lidt hurtigere, godt fast i hofterne og dybt bøjet ind over hende, hun drejer hovedet til kys, jeg holder fast i håret og støder til. Årh, hun tager godt imod i dag. Hendes hår er uglet, svedige kroppe, dybe støn, synet af lillemanden der glider ind og ud af hendes dybe hul. 

Cow girl, så jeg kan få ordentlig fat i brysterne, kysse dem, køre mit ansigt rundt i dem, alt i mens hun hopper op og ned af lillemanden. Først langsomt, så mere intenst, langsomt igen, dybe tungekys. Desværre kan jeg mærke at det er en af de dage hvor det kniber med at at fyre kanonen af anden gang. Så ned i tempo og tæt kontakt, “only one time today” er min kommentar. Det vil hun ikke have siddende på sig, så hun letter lidt, lillemanden glider ud, hendes hånd ned om ham og hun fører han ind i det stramme hul. Okay, anal cow girl. Det virker pirrende, først lidt langsomt mens vi finder rytmen, så skruer hun op for tempoet, lillemanden bliver helt hård og adlyder hendes befaling om at komme. Wow!

“Only one time?” siger hun drillende.

https://annoncelight.dk/showad/411540

Skrevet
  • Author

KalundborgMature skrev, for 6 minutter siden:

Vil du oplyse en ca position i Kbh.? 🙏

2450

Som jo er berygtet for sine horrible parkeringsmuligheder. Så jeg havde valgt metro, som er i gåafstand.

Skrevet

Alice er bare en rasende dejlig dame

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.