Hop til indhold

Nogen der har erfaringer med Natasa i Sydjylland

Featured Replies

Skrevet
HansenDanmark skrev, for 2 timer siden:

Her er lidt at læse på

https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=415024&quick=1&start_after=any&updated_after=any

Jeg har ikke selv kigget det igennem. Jeg håber du finder noget interessant

Undskyld det lige går ud over dit indlæg, men disse links er pisse irriterende...

Du generere endnu en "falsk positiv hit" når man søger

Der er pt. 6 indlæg til dit link, ingen af dem med noget information.. Under et af de indlæg har en anden bruger også lagt et link ind til annocenummeret som igen ikke giver noget nyt information.

Og sådan er det generelt ved at med de fleste navne/annoncenumre at der bliver genereret links og "hits" der faktisk gør problemet værre i stedet for at hjælpe.

Det er et problem jeg tidligere har nævnt og nu er der lige et godt eksempel så jeg anmelder til Stapler så han kan se hvad det er jeg mener

Skrevet
Booba skrev, for 1 time siden:

så jeg anmelder til Stapler så han kan se hvad det er jeg mener

Vist et stykke tid siden du har besøgt siden, Stapler har ingen rolle længere

Skrevet
Kirneh86 skrev, 1 time siden:

Vist et stykke tid siden du har besøgt siden, Stapler har ingen rolle længere

Ha der kan man bare se, den tråd havde jeg komplet misset. Nu vel, mere frihed, mindre orden :P jeg må bare selv pointere det fremover.

Nu var det heller ikke for at smide HansenDanmark under bussen, han er en af de brugere jeg har haft størst gavn af, det er mere et generelt problem der irriterer når man søger

Skrevet
  • Author

Har søgt på hende men det der er, er gammelt og der står ikke noget brugbart.

Skrevet
Booba skrev, for 18 timer siden:

Undskyld det lige går ud over dit indlæg, men disse links er pisse irriterende...

Du generere endnu en "falsk positiv hit" når man søger

Så er det vist heller ikke værre.. I rigtig mange forespørgsler under efterlysninger har TS ikke gjort sig den ulejlighed at lave en søgning på annoncenummer eller ID/navn. Ofte nye brugere men også tit brugere som har været her længe, som enten ikke kan finde ud af eller har "glemt" at søge før de laver en efterlysning. At der så kommer et "hit" mere er et problem der er til at leve med..🤗

Lige i dette tilfælde er jeg dog enig med dig, søgningen viser at den seneste tråd om denne GP er over et år gammel og også dengang uden info.😶

• 2 weeks later...
Skrevet
.Simon skrev, den 23.5.2026 at 02:38:

Er der ingen som har været forbi denne skønhed og vil dele deres oplevelse?

https://annoncelight.dk/showad/415024

2 ting er korrekt ved hendes billeder.

1) Hendes blonde hår.

2) Hendes store bryster.

Alt andet er misvisende.

1) Du skal nok lægge 15-20 kg på billederne.

2) De ekstra kilo gør, at hun kunne ride den mere end 30 sekunder.

3) I en anden annonce står hun som 24 år, du skal nok lægge 20-25 år på.

3) Bestilte en GFE men hun vil ikke kysse.

4) Holder ikke, hvad hun aftaler, ville have 500 mere for en bj uden, selvom hun på sms havde aftalt, at det var inkluderet i prisen.

5) Efter akten sidder hun og sviner mænd til og, hvor hårdt hun har det. Havde betalt for 2 timer, men gad ikke høre på hende efter 35 min.

Tæt på den værste oplevelse i jeg har haft, samt de dyreste 35 min 😬

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.