Hop til indhold

Nogen der har erfaring med Simone & Kezia, - Kvistgård i Nordsjælland

Featured Replies

Skrevet

Hej

Ud fra deres annoncering som er ret massiv på AL så burde der vel være en del "brødre" der har været forbi disse tilsyneladende dejlige kvinder? Men synes ikke at kunne finde meget og det der er er lidt af "ældre dato" Så nogle der kan anbefale enten Simon eller Kezia og evt. beskrive dem? Jeg søger alm. sex med moden kvinde hvor tingene ikke sker hurtigt og "kunstigt"...

Tak for input

P

Skrevet

Har været ved Simone. Det var en fed oplevelse. Hun virker meget oprigtig og rolig og jeg følte mig velkommen og godt tilpas. Hun har mange tusser og ligner ikke fotos særlig meget. Hun er dog køn og sexet, store bryster og en flot krop. Alder passer.

Sex var intens. Hun er super dejlig.

Kezia havde jeg egtl en aftale med. Men jeg blev syg og måtte melde fra.

Ved ik om jeg kunne håndtere de to sammen. Tror det er mega frækt. Men jeg har nogle praktiske udfordringer.

Vil gerne høre din oplevelse

Skrevet
  • Author

OK og tak for svar -jeg har kontaktet dem og håber på at få en aftale og her nok med Simone hvis muligt.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.