Hop til indhold

Joanna , - ung petite stram Babe - Fyn

Featured Replies

Skrevet

Joanna er en meget imødekommende kvinde, der svarer hurtigt på SMS, hvilket skaber god flow og spænding før mødet. Vi aftalte hurtigt et sted ved Nordfyn – lidt ude i naturen ved skov og vand, hvilket gav en rigtig god stemning. Aftenen startede med en skøn aften i bilen, hvor det begyndte med en blowjob efterfulgt af sex. Joanna er mega skøn – wow! Hun har et flot, feminint ansigt og en krop, der er lige til at nyde. Vi havde god kemi; jeg tog hende både bagfra og forfra, og hun var meget engageret og "mega nice".

Hun virker som en helt ægte kvinde. Hun er smuk, men også sød og helt nede på jorden. Der var ingen drama eller kunstighed – bare ren hygge og autenticitet. Det var en oplevelse ud over det sædvanlige, hvor Joanna kombinerer fysisk tiltrækning med en god personlighed. Helt klart en jeg kan anbefale, hvis man leder efter noget ægte og nydende.

https://annoncelight.dk/showad/457767

Skrevet

For pivlan. Det lyder dejligt. Hende kunne jeg god tænke mig at møde.
Er det en enlig svale, at hun tager i mod i dag, eller er det tilbagevendende?
Det er skøndt med danske GP her på Fyn

Skrevet

Dejligt med en dansk gp her på fyn. Det var sgu da på tide

Hvordan ville du beskrive udseendet? Mellemøstlig som står på annoncen?

Er hun stram ?

Skrevet

Lyder som noget, jeg skal have besøgt. )
Jeg mistænker lidt, om det er samme pige som "Naya".
- Men hende har jeg nu kun hørt godt om, så fair nok hvis det er.

Jeg vil forsøge at få en aftale i stand =)

• 2 weeks later...
Skrevet

syntes ikke jeg har kunne finde hendes annonce længere i noget tid? Er hun ikke aktiv længere?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.