Hop til indhold

Jyskpikslikker i Viborg

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt hende to gange for 2-3 år siden og i min lange karriere som købesex kunde så er hun i top 3 over de absolut dårligste oplevelser. Eneste positive jeg kan sige er at det ikke er dyrt.

Skrevet

Få fjernet to ribben nederst i hver side, så du kan gøre det selv. Det er sjovere - også hvis du tæller operationen med…

Skrevet

Har besøgt henne da hun tog rundt i landet i sin camper og holdt forskellige steder hvor hun så tog imod kunder.

Som en skriver mega kedelig og ikke pengene vær så spar du dine penge men gør dig den tjeneste at finde en anden.

Hun efter eget udsagn vært i branchen i over 35 år og det ses tydeligt hun ser brugt og mega slidt ud.

• 2 months later...
Skrevet

Ja det skal gå ud over de stakkels mænd i Ribe og ved du hvad de er glade og det er jeg også mega søde mænd og ja hvis du mener der er kedeligt sex med mig så er det godt der er andre at vælge imellem for jeg har nok at lave så nogle fra eller til betyder ikke så meget skøn dag til dig nu vil jeg nyde de skønne mænd i ribe

Redigeret af Frække mille

Skrevet
Frække mille skrev, for 51 minutter siden:

Ja det skal gå ud over de stakkels mænd i Ribe og ved du hvad de er glade og det er jeg også mega søde mænd og ja hvis du mener der er kedeligt sex med mig så er det godt der er andre at vælge imellem for jeg har nok at lave så nogle fra eller til betyder ikke så meget skøn dag til dig nu vil jeg nyde de skønne mænd i ribe

Spar nu energien herinde på eroguide og brug den på “de skønne mænd i Ribe”, så der kan komme bare én positiv anmeldelse af dig fra en ikke nyoprettet bruger. Rigtig god dag til dig og giv den nu gas for fanden 😆

Skrevet
Titommeren skrev, for 28 minutter siden:

Spar nu energien herinde på eroguide og brug den på “de skønne mænd i Ribe”, så der kan komme bare én positiv anmeldelse af dig fra en ikke nyoprettet bruger. Rigtig god dag til dig og giv den nu gas for fanden 😆

Jeg er ikke ny bruger her inde og ja jeg giver den gas rigtig god dag til dig osse😀

Skrevet
Frække mille skrev, for 1 minut siden:

Jeg er ikke ny bruger her inde og ja jeg giver den gas rigtig god dag til dig osse😀

Åh misforstået det var manden der var ny🙈🙈

Skrevet

Det er tydeligt at der ikke er mange kunder i butikken, med alt den tid du bruger på EG 😂

Frække mille skrev, 1 time siden:

ved du hvad de er glade

Så er det underligt at der kun er dårlige anmeldelser af dig 😄

Skrevet
lille_peter skrev, Lige nu:

Det er tydeligt at der ikke er mange kunder i butikken, med alt den tid du bruger på EG 😂

Så er det underligt at der kun er dårlige anmeldelser af dig 😄

Øhh nu er det godt nok sjældent jeg sidder herinde men tro du da det😀og ikke alle mænd bruger eg og med kunder i butikken jeg klager bestemt ikke 😀god dag til dig og tak for reklamen og

Skrevet

Du kan ikke regne med lille Peter, han bruger rigtig meget tid her, men har vel ikke en eneste anmeldelse

Skrevet
Puk skrev, for 35 minutter siden:

Du kan ikke regne med lille Peter, han bruger rigtig meget tid her, men har vel ikke en eneste anmeldelse

Skrevet
Frække mille skrev, Lige nu:
  Puk skrev, for 35 minutter siden:

Tusind tak for info

Skrevet
KalundborgMature skrev, 1 time siden:

Du skal ikke regne med @Puk.

Han bruger masser af tid herinde på at kaste sørgelige smileys efter stortset ethvert indlæg 🙄

Lige over

Skrevet
KalundborgMature skrev, for 2 timer siden:

Du skal ikke regne med @Puk.

Han bruger masser af tid herinde på at kaste sørgelige smileys efter stortset ethvert indlæg 🙄

🤣🤣🤣 og det kommer fra dig 🤦🏽🤦🏽🤦🏽🤦🏽

Skrevet

Frække Mille er nok tæt på at være den dårligst anmeldte i dette forum i 10 år. Og ja jeg har været forbi og det var så grinagtigt ringe at jeg knapt gider beskrive det. Hun er Way over the Hill og med det samme pengene er i hænderne på hende leverer hun en så sørgeligt ringe service at det burde afstedkomme en form for præmie!

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.