Hop til indhold

Jyskpikslikker i Viborg

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt hende to gange for 2-3 år siden og i min lange karriere som købesex kunde så er hun i top 3 over de absolut dårligste oplevelser. Eneste positive jeg kan sige er at det ikke er dyrt.

Skrevet

Få fjernet to ribben nederst i hver side, så du kan gøre det selv. Det er sjovere - også hvis du tæller operationen med…

Skrevet

Har besøgt henne da hun tog rundt i landet i sin camper og holdt forskellige steder hvor hun så tog imod kunder.

Som en skriver mega kedelig og ikke pengene vær så spar du dine penge men gør dig den tjeneste at finde en anden.

Hun efter eget udsagn vært i branchen i over 35 år og det ses tydeligt hun ser brugt og mega slidt ud.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.