Hop til indhold

Massage med happy ending

Featured Replies

Skrevet
dendanskemand91 skrev, for 7 timer siden:

Hvor lang tid er der så til handjob?

Kommer jo an på, hvor hurtig du er færdig 😉

Skrevet

Hvis man ikke selv siger noget, vil jeg tro at de fleste vil bede dig om at vende om og ligge på ryggen når der er ca 10 minutter tilbage, men det varierer måske afh af om pigen mener du er meget eller lidt oppe på dubberne og måske også din alder😲

Skrevet
  • Author
Julius skrev, for 4 timer siden:

Kommer jo an på, hvor hurtig du er færdig 😉

men hvis man køber 30 min. skal man så selv sige hvornår det skal starte?

Skrevet

Nej, det skal pigen nok selv vurdere, som @Slowman skriver.

Det jeg mener med, at det kommer an på, hvor hurtig du er færdig, er, at hvis pigen begynder på handjob efter 20 minutters massage, og du så kommer efter 2, så får du i alt kun 22 minutter, og starter hun først på handjobbet efter 25 minutter, og du tager 10 minutter om at komme, så får du totalt 35 minutters behandling.
Du bliver ikke smidt ud, før happy ending er fuldført.

Skrevet
Julius skrev, for 12 minutter siden:

Du bliver ikke smidt ud, før happy ending er fuldført.

Hvis der er rimelig udsigt til at det lykkes.

Skrevet

Der findes forskellige massageformer. Hvis det fx er erotisk massage, så er der flere GP’er som gør noget godt for både kugler og pikken, mens man ligger på maven. På mig virker det vildt godt, når de fatter om pikken og rykker lidt frem og tilbage inden jeg vender mig. Så er jeg 100 % klar til håndjobbet🍆

Hvis man kan sige noget om standard tid for hj, så vil jeg tro at det er 5 min, hvis der bestilles 30 olie-, thai- eller kropsmassage. Men det er godt at aftale inden. Især, hvis man ikke kommer så hurtigt. Det gør jeg ikke, men så kender jeg heldigvis nogle dejlige thai’er, som giver sig tid til, at jeg overgiver mig💦

Skrevet
Slowman skrev, for 50 minutter siden:

Hvis der er rimelig udsigt til at det lykkes.

Naturligvis. Der findes næppe steder, hvor man betaler for en halv time, og får Bed and Breakfast med for free 😁

Skrevet
dendanskemand91 skrev, den 22.5.2026 at 17:38:

men hvis man køber 30 min. skal man så selv sige hvornår det skal starte?

Du skal ikke sige noget som helst du skal bare nyde , er det udelukkende pga Handjob du kommer så siger du det evt inden og siger det og sig du gerne vil have hun f.eks stopper hvid du føler du er tæt på , og hun kun har stået med den i hånden i 2 minutter .. men typisk er der en tidsplan mere eller mindre indirekte

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.