Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Skal have fundet et nyt fast Thai sted i Aarhus. Er mest til de ældre thaier, der kan give lidt massage og man så ellers kan smage på. Gerne en der kan kysse og vil slikkes dybt.

Hvem kan i anbefale jeg skal besøge?

Skrevet

Khao Hom på Dr. Margrethesvej. Intet link. Lidt småskør ældre dame, som rider og sutter ret godt

Nathas på Aldersrovej. Det er opholdssted for byens ældre thaier

https://massago.dk/klinikker/natchas-thaimassage/

Jordbrovej
Yen Thaimassage - der brændes tobak af i større mængder 😃

· Jordbrovej 15

93 87 60 05

Gamle Møller på Randersvej. Hun kan være ret vild :)
https://annoncelight.dk/showad/434324

Skrevet
NN 8000 skrev, for 12 timer siden:

ås der ekstra hos Yen og i givet fald hvad? Og hvad mener du med tobakken? Har kendt hende i mange år fra Gl. Munkegade, hvor der vist aldrig har været ekstra at få?

Det er et par år siden jeg var der sidst. Måske har Yen overtaget i den mellemliggende tid? Eller måske er det en anden Yen. Hende der betjente mig var i al fald meget ivrig efter en ridetur. Stedet reklamerede meget på AL for noget tid siden og der var flere beretninger om analstimulation mv.

Det med tobak er forkert placeret, Det er Natchas der ryges smøger i stor stil. Beklager

Skrevet

@Voiggodrengen Yen er på hjørnet af Jordbrovej (nr. 15, som du skriver) og Hvidkløvervej og har været der i nok et par år. Har kun besøgt hende (mange gange) i Gl. Munkegade, hvor der ikke var skyggen af ekstra (mig bekendt), men god grøn massage. Har ikke besøgt hende på Jordbrovej, men der ser ud til at være et rum med en briks bag et forhæng? Hun er ganske rigtigt voksen med begyndende gråt hår, sidste jeg hilste på hende. Meget slank model, smilende og talende. Mon det er hende, du har besøgt?

NN

Skrevet
NN 8000 skrev, for 57 minutter siden:

@ Yen er på hjørnet af Jordbrovej (nr. 15,

Ahhh det gik for stærkt da jeg lavede indlægget.

Jeg mener nr 17.

Beklager forvirringen.
Der er også en i kælderen på hjørnet Jordbrovej/Lucernevej - så der er 3 på Jordbrovej.
Men den ældre med hang til numsepilleri er i nr 17, som er en gammel frisør forretning. For mange år siden skulle man kante sig uden om hårvask stolen 😃.

Skrevet

@Voiggodrengen - Er du overhovedet klar over, hvor meget du lige har svinet en klar grøn massageklinik til i denne tråd og samtidig har oplyst adressen og ejerens personlige navn. En person, som du tydeligvis aldrig har mødt eller fået massage af og en klinik, der ikke annoncerer og slet ikke i AL ! Det er uhørt, uforskammet og formentlig også ulovligt. EG ser desværre gennem fingrer med disse fejlanmeldelser - indtil videre… Men heldigvis har “NN 8000” set det og hurtigt forsøgt at standse dig. Desværre udbygger du alligevel dine påstande udover at “- der brændes tobak af i større mængder” også med omtale af massøsens villighed til en ridetur, numsepilleri og analstimulation samt hyppig annoncering på AL !!! Da “NN 8000” endelig får dig overbevist om, at du er helt galt på den og det er en anden klinik tæt på, du i virkeligheden forsøger at referere til, så undskylder du dig bare med “Ahhh det gik for stærkt da jeg lavede indlægget “ “Det er nr. 17” “Beklager forvirringen” “Det med tobak er forkert placeret. Det er Xxxxx der ryges tobak i stor stil. Beklager”. Jeg har kendt Yen fra hun kom til Danmark for over 16 år siden og hun har aldrig tilbudt kunder mere end god seriøs Thaimassage og hun gør det stadig ikke !!! Så jeg synes ikke du skal slippe med blot at “beklage forvirringen” overfor EG’s brugere. Jeg opfordrer dig hermed til at starte med en uforbeholden undskyldning overfor “Yen Thaimassage” her i forummet og beder dig bruge lidt længere tid på at formulere denne undskyldning til Yen. Hvis Yen er bekendt med indholdet i denne tråd og er indstillet på mere end en sådan undskyldning, så hjælper jeg hende gerne videre.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.