Hop til indhold

Anmeldelse af Alice i Esbjerg, super god oplevelse!

Featured Replies

Skrevet

Jeg tog den anden dag af sted til Alice fordi priserne var meget gode og hun så sød ud på billederne.

Da jeg ankom smilte hun til mig, sagde hej og spurgte hvordan jeg havde det, hun opfangede straks at jeg var anspændt og påtalte det, spurgte ind til om jeg var ok og hvorfor jeg var så anspændt, hun sagde jeg bare kunne slappe af.

Hun så ikke 100% ud som på billederne, og var ikke petit men det var fint, hun havde et sødt smil, virkede imødekommende og sød.

Vi fik klaret den økonomiske del og hun satte lidt musik på.

Hun spurgte hvordan jeg ville have pikken suttet om jeg skulle ligge ned eller stå op, jeg stod op.

hun tog sig god tid med pikken, gjorde det langsomt og levede sig rigtig ind i det, nød at have pikken i munden. Levede sig rigtig ind i det. Til min store overraskelse deepthroatede hun.

Hun spurgte hvordan jeg ville have hende og sagde doggy, jeg havde bestilt anal så hun fortalte hvordan hun foretrak der blev varmet op før man kunne pumpe løs.

Vi gik lidt langsomt til værks først, men da hun var klar elskede hun det, og det kunne man mærke, hun levede sig virkelig ind i det og nød hvert et sekund.

Bagefter lagde vi og hyggesnakkede lidt og vi gik LANGT over tid i forhold til hvad jeg havde betalt.

Så hvis i vil have en der ikke er striks med tiden, lever sig ind i seancen, er sød, rar og imødekommende, så kan hun helt klart anbefales.

Link:
https://annoncelight.dk/showad/430571

Skrevet

Hun så ikke 100% ud som på billederne - hvor meget vil du vurdere at hun har taget på?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.