Hop til indhold
FKK4Ever

3 dages tur medio juni

Recommended Posts

Jeg planlægger at tage på en 3 dages tur medio juni, da der er kommet mulighed for nogle ekstraordinære fridage på jobbet.

 

Jeg har endnu ikke lagt mig fast på, om det skal være Berlin eller NRW, men er fristet på en kombination af flatrate og FKK. Jeg kører fra Jylland 9. eller 10. juni og kan evt. samle øst op ved toget i Middelfart/Kolding. 

 

Bliver det Berlin bliver det Erlebenisvohnung og Artemis - bliver det NRW, så kunne det være World, oase, Pauschalclub... Jeg er åben for ideer...

 

Er nogen frisk på at tage med?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også i NRW i juni :D

World og Oase ligger længere ned i Hessen... ca. 2-3 timer kørsel fra NRW

Ja, men i forhold til turen fra Jylland er det jo næsten nabobyer :mrgreen:

 

Lyder interessant, du er jo nærmest NRW ekspert :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Last minute...

 

Jeg kører til Berlin i morgen tirsdag d. 10/6 ved 8 tiden fra Midtjylland - 2 overnatninger og tilbage torsdag aften...

 

Plan: Anna Porsche, ERW og Artemis. Jeg har hotel tæt på Artemis og lader bilen blive der da jeg ikke kan køre ind i Berlin pga. manglende miljøgodkendelse, men er rimelig tæt på U-Bahn Kaiserdamm.

 

Der er som sagt stadig plads i bilen, så er der nogen der kan hoppe på på vejen ned gennem Jylland så giv lyd.

 

Er der nogen der er i Berlin de dage, kan jeg godt ønske mig en wingman, det er jo altid sjovere at være flere, og jeg er helt grøn på flatrate :cool:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...