Hop til indhold

Den Anden Fredagsbar JUNI - Fredag 12/6 kl. 17-23 holder vi atter hygge-fest med Blowjob Bingo og halløj i hjertet af København HURRA!

Featured Replies

Skrevet

Jeg tror den viktigste stemmen på Eroguide er tilbage. Er du med igen, @JenniferRomantica ? Det må sgu feires. Måske på fredagsbar denne uge? 🤞♥️

Skrevet

Så er der "kun" 3 dage til min første fredagsbar, og Lady Hera har sikkert, at jeg holder mig på dydens smalle vej, indtil jeg skal møde Anja 🥴

Skrevet
DenAndenFredagsbar skrev, den 1.6.2026 at 23:57:

Så er der en enkelt han-plads tilbage.

Ooooog… endnu en "hun" har annonceret sin ankomst.
Hun hedder Olivia og er en moden kvinde, der er helt spritny som sexarbejder, og Olivia vil gerne sælge alenetid til Fredagsbar allerede første gang.
Så der er altså nu følgende hunner:
Hende den hemmelige, hende den debuterende (Olivia), hende med Lingam-massagerne (Lena), hende der er værtinde (Eva) og hende med to navne (Anja/Hera).

Kærligst hende Eva 💜

Er en lille smule (mega) spændt på i morgen aften, er ovenstående den seneste liste med de skønne kvinder som deltager?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.