Hop til indhold

Tantra / lingam søges

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Var forbi “Anne” https://annoncelight.dk/showad/456150

i går i Søborg, det var så ikke en dansk pige men Eva og et gæt spansk, en veltrænet nogen vil nok for trænet, slet ikke hende på billedet.

Fik massage med lidt pirring, massagen var en kombination af hænder og et apparat. Så vende og lækker pirring med hånden, på med kondom og fransk, forskellige stillinger og fransk imellem, faktisk lidt frækt. Sluttede i doggy, efterfølgende massage, igen hånd og maskine, lidt underligt. Bad før og efter. Gentager jeg det niks, synes jeg det er fake, nej men pisse irriterende at der ikke bekendes kulør med at det er en udlænding. Vil jeg anbefale det nej for oplevelse og annonce tekst stemmer ikke overens.

Skrevet
JohnDoesen skrev, den 22.5.2026 at 15:21:

Hvor har du set hun er Fake, eller lign?

Jeg søgte på 456150 og så lidt tvivlende omtale, og jeg skrev ikke AT hun var fake, jeg skrev HVIS...der er en forskel ;-)

Skrevet
larsj skrev, den 23.5.2026 at 14:26:

Hvor gammel skyder du hende til?

Hvordan var kroppen, ud over "mere trænet"? Har hun former, og hvordan var bryster?

Hvad er det "maskine" du omtaler???

Gav du 1600 for den oplevelse?

Redigeret af JohnDoesen

Skrevet
  • Author

Hmmm svært at gætte alder men midt 30’erne, hun er ikke petit og hun har former. Må tilstå ved ikke mere om apparatet end at det var et massage apparat. Og ja betalte 1600 for en time som varede ca 40-45 min. Kan se det nu er et andet sted, så sikkert også en ny pige.

Redigeret af larsj

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.