Hop til indhold

Besøgte danske Celina Christy i Vejle

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/448965

Hej

Skriver normalt ikke her.men bliver nødt til at skriver om Celina.For wauw hun er virkelig dejlig

Besøgte hende da hun var i Vejle. Booking gik gnidningsfrit. 0g hun er meget forstående/ åben overfor hvis man har nogle ønsker

Da jeg ankom til henne. Bliver diskret lukket ind og ser hende ....Wauw hun er virkelig lækker og det er hende på billederne 100%. Men bare kønnere i virkeligheden især med hendes smukke ansigt og hendes dejlig person hun er mega sød

Jeg bliver modtaget med lange varme kram Så ens nervøsitet går væk

Akten kunne jeg skriver en lang roman om. Men undlader

Men det jeg kan sige er. det er virkelig godt og det bedste jeg har prøvet.

Og jeg er ikke itvivl om at hun nyder det også. Så det gør jo opleve meget bedre

PS hendes dirty talk er verdensklasse

En ting jeg mere rose hende for at. Hun starter først tiden når der er afregnet og vi begger er klar. Der ingen stress med at få en ud af døren Man føler sig virkelig velkommen

Hun er en "ener" Og vil helt sikkert besøge Celina igen

Pige 10/ 10

Service 10/10

Sted 8/10

Skrevet

Kan kun give dig helt ret havde en dejlig time med hende søndag aften godt hun holder til på Sjælland normalt ellers blev jeg en fattig mand 🤣 🤣

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.