Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte Ann i Nyborg for godt en uge siden.

Sød dame. Det er hende på billederne. Vi havde lige en snak indledningsvis om hvad vi havde aftalt til prisen. Jeg måtte finde et par hundredelapper mere end forventet for det jeg ønskede. Om det var mig eller hende der havde misforstået noget ved jeg ikke.

Massagen er MEGET stilfærdig, som også beskrevet (soft) og resten var fint. Desværre er lokaler kun delt fra den normale forretning med gardiner, så der blev tysset og det synes jeg faktisk ødelægger oplevelsen lidt. Knap så afslappet som jeg kunne ønske mig.

Redigeret af Slowman

Skrevet
Stjernedreng skrev, for 52 minutter siden:

Håber de ønskerdu måtte betale ekstra for rakte ud over sex og øko-blow?

Jeg havde er skriftlig kommunikation hvor vi aftalte ydelser (sex var ikke en del af det) og pris. Jeg har formentlig ikke været præcis nok eller bare troet at fx 69 var en del af B2B . Det har jeg før oplevet at det er. 1200 kr for en time.

Jeg måtte slippe 200 kr mere hvis jeg også ville slikke. Men ret ligegyldigt faktisk. Jeg sagde bare ok og vi hyggede os.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.