Hop til indhold

Hello im back Richie, - Søborg/Kbh

Featured Replies

• DCDO changed the title to Hello im back Richie, 2860 søborg
Skrevet

De er taget på en god dag med den rigtige belysning og læg moms på alderen, men de er gode nok.

Jeg holdt den kørende i ca 3 min, så måtte jeg give efter. Hun er mega stram og man må godt slikke og tage fat i de store meloner🤩

Skrevet

Hvis du søger på annoncenummer eller navn (både Richie og Ritchie) er der en masse omtaler. Billederne er ægte nok. Jeg synes, hun er virkelig sød og smuk ja, de er enorme.

Mvh. Kite

Skrevet
Sweex2 skrev, 1 time siden:

Jeg holdt den kørende i ca 3 min, så måtte jeg give efter. Hun er mega stram og man må godt slikke og tage fat i de store meloner🤩

Og hvor længe havde du betalt for m? 60 min :D . Er det øko eller med gummi fordi ned gummi så må hun satme være stram hvis der var så hurtig 😄

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 18 timer siden:

Og hvor længe havde du betalt for m? 60 min :D . Er det øko eller med gummi fordi ned gummi så må hun satme være stram hvis der var så hurtig 😄

Jeg havde betalt for 60 min, men det var inkl. en god lang massage først.

Det var med gummi og jeg blev også noget overrasket selv, for jeg plejer aldrig at kunne komme med gummi på.

Skrevet
Sweex2 skrev, for 3 timer siden:

Jeg havde betalt for 60 min, men det var inkl. en god lang massage først.

Det var med gummi og jeg blev også noget overrasket selv, for jeg plejer aldrig at kunne komme med gummi på.

Det var hellere ikke en hån .. men så tænker jeg også de bryster har hjulpet lidt til sku ikke noget bedre end et par kæmpe bryster der gynger frem og tilbage f.eks i cowgirl det gør sku noget men godt du også fik massagen :)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.