Hop til indhold
ChoosyVery

Patricia i Grenå?

Recommended Posts

Tak, dengladenordjyde. Tør man spørge hvor mange flere kilo og hvor meget længere nede? 

 

Hov, hun (eller nogen) sidder vist og redigerer lige nu. Da jeg postede mit spørgsmål var der tre billeder, nu er der fire. Nogenlunde samme stil igen. Det er da mere umage end mange andre gør sig. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nybegynder Djurs

Jeg besøgte hende i Grenå, der var absolut intet at klage på. Jeg mødte op til aftalt tid, og da døren blev åbnet mødte der mig et syn jeg nok aldrig vil glemme, en rigtigt flot naturlig pige, sød og imødekommende, og rigtig god til sit job.

Forskellen på billederne som I skriver om, tror jeg skyldes at "Patricia" nok ikke er den samme pige i hver uge, hende jeg mødte var fra Portugal, hvilket annoncen også fortalte. Men da hun skiftede lokalitet fra Grenå til Ålborg, skiftede hun også nationalitet til Brasiliansk, ligesom billederne blev skiftet. men telefon nummeret forblev det samme

Er her mon nogen der helt ved hvad der foregår

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nybegynder Djurs

Ps Jeg ville faktisk gerne vide hvor den PORTUGISISKE Patricia blev af..... er der nogen der ved det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...