ChoosyVery 830 Skrevet 19. Maj, 2014 Som udgangspunkt virker billederne jo for gode til at være sande: http://side6.dk/resultatside/?q=patricia26 Og så skiftede hun til et andet sæt billeder her for nylig. Pigen på billederne (i skrivende stund) ligner dog meget, så man har da lov at håbe. Men måske nogen kan be- eller afkræfte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dengladenordjyde 184 Skrevet 19. Maj, 2014 Har besøgt hende i Egense. Det er ikke hende på billedet. Alder skal nok passe. Men der er flere kilo. Brysterne har samme størrelse, bare længere nede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 830 Skrevet 19. Maj, 2014 Tak, dengladenordjyde. Tør man spørge hvor mange flere kilo og hvor meget længere nede? Hov, hun (eller nogen) sidder vist og redigerer lige nu. Da jeg postede mit spørgsmål var der tre billeder, nu er der fire. Nogenlunde samme stil igen. Det er da mere umage end mange andre gør sig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Husmåren 9 Skrevet 19. Maj, 2014 Prøvede du anal og sluger hun??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nybegynder Djurs Skrevet 31. Maj, 2014 Jeg besøgte hende i Grenå, der var absolut intet at klage på. Jeg mødte op til aftalt tid, og da døren blev åbnet mødte der mig et syn jeg nok aldrig vil glemme, en rigtigt flot naturlig pige, sød og imødekommende, og rigtig god til sit job. Forskellen på billederne som I skriver om, tror jeg skyldes at "Patricia" nok ikke er den samme pige i hver uge, hende jeg mødte var fra Portugal, hvilket annoncen også fortalte. Men da hun skiftede lokalitet fra Grenå til Ålborg, skiftede hun også nationalitet til Brasiliansk, ligesom billederne blev skiftet. men telefon nummeret forblev det samme Er her mon nogen der helt ved hvad der foregår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nybegynder Djurs Skrevet 31. Maj, 2014 Ps Jeg ville faktisk gerne vide hvor den PORTUGISISKE Patricia blev af..... er der nogen der ved det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg