Hop til indhold

Nordjylland - Paysafe Card Scam

Featured Replies

Skrevet

Er ved at være ufatteligt træt af diverse svindlere på Annoncelight især Paysafe Card Scams, så støder andre i det nordjyske på disse svindlere, så post dem i tråden her👍

Da jeg var i Frederikshavn i formiddags tænkte jeg lige at få noget på den enøjede inden jeg kørte hjem og fandt en annonce i Sæby.

https://annoncelight.dk/showad/447383

2 timers hygge med all inclusive til 2000,-

Satme et godt tilbud for en nordjyde, men igen betaling med Paysafe, aftalte tid og fik adresse, den gamle hovedvej i Sæby mod Frederikshavn (og den er sgu lang) ganske rigtigt da jeg skrev jeg var i nærheden skulle jeg lige sende kort og koder, inden den faktiske adresse udleveres. Valgte at køre hjem istedet og har lavet aftale med Maya i aften i Aalborg ( nummer 2 denne uge🙈)

IMG_6547.png

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.