Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

aargh, så trænger man til noget massage, længe siden, kører hjem fra Horsens ril Rønde, det er mandag, det må da være til at få en tid, hmm kender ikke rigtig Horsens, ønsker grøn massage med pirring egentlig, men hvor?
Nå kører mod Aarhus, hvem skal man prøve, nej dropper det, puha det var vist godt, fejring af AGF stopper jo nok al trafik i byen...nå skulle jeg køre videre til Ebeltoft, der er jo et sted hvor det kun koster 300,- for en time, ååh, nu har de lukket om mandagem, suk...og de andre havde ikke tid...nå så kører jeg sgu bare hjem.
hmm der var jo den der Suksabay i Rønde, skulle de have en chance? ok de havde faktisk tid, jeg kunne bare komme...okey så

For engangs skyld en positiv oplevelse, meget imødekommende og godt humør, og hun fandt nogen ømme punkter, hun koncentrerede sig om, fair nok, plejer jo elelrs at få over hele kroppen...og lidt hårdt for maven og hovedet at ligge på maven i 45 minutter, men de sidste 20 min kom jeg om og kunne slappe lidt af, god kommunikation, effektiv massage, ikke hende selv, men en af de smilende medarbejdere...
PS hilste på ejeren ( tror jeg ) har hun fået lavet bryster ?

Skrevet
  • Author
KalundborgMature skrev, for 5 timer siden:

@Mejer

Et link ville pynte din anmeldelse 😉

hvorfor?

Skrevet

Udføres der kun massage eller tilbydes der “ekstra”

Jeg har læst deres hjemmeside igennem og jeg kan ikke se at der står noget om at de ikke tilbyder ekstra.

Det ser pænt seriøst og proff ud👍🏻😊

Skrevet
  • Author
YNWA skrev, 1 time siden:

Udføres der kun massage eller tilbydes der “ekstra”

Jeg har læst deres hjemmeside igennem og jeg kan ikke se at der står noget om at de ikke tilbyder ekstra.

Det ser pænt seriøst og proff ud👍🏻😊

tror der ville være flere andmeldelser herinde, hvis der tilbydes extra...

men mød du bare op, smid underbukserne og sig "i skriver ikke på jeres hjemmeside at i ikke tilbyder extra" og forlang så noget extra...

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.