Hop til indhold

Bedste facefuck i Københavnsområdet

Featured Replies

Skrevet

Hej alle!

Dette er mit første opslag herinde.

Jeg har kigget lidt rundt og jeg leder efter anbefalinger til det bedste facefuck I Københavnsområdet eller nærliggende.

Jeg har fundet nogle gamle tråde, men kan ikke rigtigt se nogle der skulle være aktive lige pt.

Tak :)

Skrevet

Så nøje holder jeg ikke øje med hende 😄. Så må @KristianNæ se at få lavet en aftale inden hun smutter.
Jeg kiggede bare lige på hendes profil på AL. Det er mit indtryk, at hun tager en uge af gangen, når hun er på rundtur.
Så kommer hun snart hjem til O'ense 😍
Hun er, som hun skriver en "lukus sutter i topklasse". Jeg er ihvertfald ganske tilfreds med at blive tømt af hende på den måde😍

Redigeret af Havkatten

Skrevet

Pink Peach er rigtig sød og har dejlige bryster, men de lidt større pikke får ikke deepthroat. Desværre.

Skrevet

Er det noget nyt at Pink Peach ikke gør det, der står da i hendes annonce at størrelsen ikke er et problem, hun skal bare vide det på forhånd.

Skrevet
Swarley skrev, 1 time siden:

der står da i hendes annonce at størrelsen ikke er et problem, hun

Det er ved anal. Medmindre man har hovedet oppe i røven, så er anal og deepthroat vist ikke det samme.

Skrevet
Bebop skrev, for 1 minut siden:

Medmindre man har hovedet oppe i røven,

Et hoved har man da oppe i røven på hende😅. Spøg til side, så ikke lige om det var ved anal eller deepthroat hun skrev det ved.

Skrevet
GeoGeo skrev, for 3 timer siden:

Pink Peach er rigtig sød og har dejlige bryster, men de lidt større pikke får ikke deepthroat. Desværre.

Det passer ikke!

Har mange anmeldelser der siger det modsatte. De eneste pikke jeg ikke deepthroatet er hvis man ikke har betalt for det eller vil bruge kondom.

jeg har taget en pik på 21 cm til roden og har videobevis!

Jeg kan ikke se du har besøgt mig før, så hvor har du den ide fra?

Redigeret af Pink Peach

Skrevet
GeoGeo skrev, for 3 timer siden:

Det er ikke korrekt. Jeg kender ikke nogen, der tager den bedre end hende.

Når hun ligger i den rigtige stilling, på ryggen med hovedet ud over sengekanten, kan man se - eller mærke med hånden - hvordan pikken trænger helt op i halsen, der udvides - i den stilling er hun en rigtig sabelsluger, uden gagrefleks.

Til info: bruger enten XL eller XXL kondom.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.