Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Chateau Göttingen

Recommended Posts

Guest Liderligfyr

http://www.chateau-göttingen.de/chateau-preise.php

 

En flatrateklub. For at gøre en lang historie kort, kunne jeg bare skrive dyrt og skidt.

 

Var forbi denne flatrateklub for et stykke tid siden og var ikke specielt imponereret. Havde glædet mig til en lidt bedre Flatrate end 100 Euro klubberne i Hamborg . Chateau=120 euro eller 80 euro 2 timer

 

Havde et PML stop, hvor vi valgte 2 timer til 80 euro. Kom ind i klubben og kom i badehabitten. Det første jeg faldte over var en flot lille petite pige der stod helt nøgen i et rum og skulle til at have tøj på. Jeg farede ind til hende, men……..Ruhig Ruhig Ruhig ich komme bald var hendes kommentar….. ahhhh pis også, nå sådan var det. Satte mig ud i en sofa og ventede på hende. Da hun kom ud satte hun sig ved mig. Her kunne man selvfølgelig sidde og snakke lidt, men det synes hun  var lidt opreklameret= tavshed. I rummet prøvede jeg at nusse lidt….. den gik ikke pomfrit….. lig dig sagde hun 20 sekunder blow og et elendig knald, ja faktisk virkelig elendig. Hun massede benene sammen om mig, så jeg ikke kunne komme ordentlig ind og der var ikke det der ikke var galt. Lille pige, vær venlig at finde et andet job for din egen og mændenes skyld :smile:

 

Næste pige hed Amalie…… Rigtig Rigtig flot mørkt langt kraftfuldt glat hår…. virkelig noget jeg er en sucker for :smile: Hun var heller ikke særlig høj  ME LIKE og de der små dådyrøjne, åh de var søde. Og hun ville snakke og kramme og var faktisk også lidt varm. Ja nogle ville nok fravælge hende pga hun var lidt buttet, jeg synes sgu hun var dejlig!  I rummet var det fint, men det skulle afsluttes på et kvarter (åbenbart sådan det fungerer i denne klub, ØV)

 

Hun nævnte inde i rummet, at hun godt kunne tænke sig, jeg valgte hende igen….. sjovt, for jeg havde også rigtig meget lyst til at vælge hende igen :wink: Så hun gik i bad og tog et undervognsskyld hvor jeg satte mig på hug og kiggede på…. grinte hun lidt af "ich bin nur eine Mann" var min kommentar til det. Vi satte os sammen ud i sofaen igen. Hun skulle lige have lidt nikotin og så røg vi ellers i rummet igen.

 

En fin afsked af hende og videre 

 

Om klubben:

 

Faciliteter: Barrummet var ok med lidt sofaer godt placeret osv, ikke noget særlig. Der er separees ovenpå, der er store og fine. Ellers var eneste facilitet en Sauna. 

 

Pigerne: Ret pæne af en Flatrate, men der var også nogle piger, man ikke havde lyst til.

 

approach+rummene: Der er poletsystem, så pigerne kommer så snart du sidder i sofaen. Det er hurtige sessioner i rummene (oplevede min wingman også)

 

mand/kvinde forhold: Vi kom ud på eftermiddagen, så det var lidt skidt. Vi slap dog begge afsted med 3 knald på 2 timer.

 

buffet: Ha ha ha ha ha tror næppe du får en hun til at æde det!!!!!!!! så skal du have udsultet den

 

Summa summarum klubben er klart ikke merprisen værd! tværtimod. Amalie var et lyspunkt, men klubben ligger altså ret langt nede på min liste, ja nok som nr sidst :sad:

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Nu var det bare en pause med Lingerie. Lidt sjovere at spise, knalde og kigge på noget Lingerie til kaffen end at gøre stop på et motorvejs cafeterie!

Men i bagklogsskabens klare lys, skulle man have gjort stop hos Totalclub Hannover istedet. Sådan går det, når man absolut akal prøve nogle nye klubber i ny og næ ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...