Hop til indhold

Thai Massage i Hillerød, - forvirret om hvem, hvad og hvor

Featured Replies

Skrevet

fladt over: New Good thai massager in Hillerød

Og det ser jo ganske interessant ud, men ville lige have bekræftet at det nu er hende der er på billederne da hun/de skriver de er flere piger på stedet? Så jeg tager dialogen op per sms og spørger indtil lidt af det hele, her priser ydelser men også hvem hun (på billedet) er og hvor de ligger? Jeg har hurtigt fået svar men ikke bekræftet hendes identitet eller om jeg vil møde en anden og det er sku iriterende. så er der nogen der kender hende eller stedet hun arb. fra (må vel være klinik hvis de er flere tænker jeg) adr. er XXX men kan ikke rigtig finde meget brugbar info som bekræfter noget (andet en der er en Sky thai Solution klinik som jeg ikke kan finde info på her?)

Tak

P

Redigeret af Administrator
Adresse fjernet.

Skrevet

@Petersborg der er Thai Massage på adressen, det har der været i flere år.

Hende på billederne ser ikke helt sådan ud mere og hun har været i gamet i mange år, men ikke de bedste eller mest positive anmeldelser

Skrevet
  • Author
Brunfilla skrev, for 24 minutter siden:

jeg tror ikke vi plejer at skrive adressen på klinikkerne, men det er jo nye tider selvfølgelig :/

Sorry kan godt se det er forkert og vil gerne redigere væk men ikke muligt som jeg ser det? Måske adm. kan hjælpe eller gøre det for mig?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.