Hop til indhold

Annoncelight og scam

Featured Replies

Skrevet

Jeg synes annoncelight er blevet fyldt med annoncer der ligner scam eller annoncer med falske billeder!
Er det noget i andre også føler?

Her i Viborg har jeg 2-3 gange besøgt profiler med lækre billeder og når man dukker op er det ikke pigen på billedet. Mit indtryk er at det er MEGET brugt specielt på profiler med udenlandske piger.

Mange profiler med udenlandske piger forsøger også at fake ved at bruge danske navne og nogle svarer endda på dansk, der må jo så sidde en dansker og svare!?

Der er efterhånden også en del der bruger WhatsApp som kontakt. En 19 årig pige med modelbilleder hvor hun ser fantastisk ud og vil have en på WhatsApp, ligner for mig scam!

Skrevet

Nu er falske billeder og falske annoncer ikke noget nyt.

Jeg kan ikke sige, om der er kommet færre eller flere i den seneste tid.

Skrevet

Over de sidste 2-3 måneder har jeg også lagt mærke til et stigende antal falske annoncer på AL, men ja der har altid været annoncer med falske billeder.

Har skrevet med AL support, omkring rapportering af annoncer, og fra vi rapporterer en annonce kan der gå op til 17 timer før der sker noget.

Skrevet

Selvom man anmelder, så lader det ikke til at der sker noget, slet ikke i weekenden. Selvom man anmelder flere dage i streg, sker der stadig intet. Jeg ved ikke om der er underbemandet el. hvad der sker.

Men det lader også til at antallet af ægte annoncer er faldet.

Skrevet

Jeg faldt over en annonce i går i det nordjydske, og endda fra en annoncør der har været på banen i en del år ( siden 2019 tror jeg der stod )

Men alligevel valgte pågældende at låne/stjæle billeder fra en anden kvinde i det nordjydske, hvor man tydelige kunne se hendes meget let genkendelige

tatoveringer . Så tænker jeg bare at når dem der har været her i så mange år begynder at tage fra andre, så ved man snart ikke hvem man kan stole på eller ej .

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.