Hop til indhold

Agatha Rivera - København

Featured Replies

• 3 weeks later...
Skrevet

Hi Kuglemanden,

nice to know that also someone else is missing her. Her mix of sensuality, high intelligence, elegance, naughtyness, openness and sexual skills was remarkable and unique. She was really a woman out of this world. She's a VIP for me and taught me how to challenge and respect myself as gentleman.

But she left for good unfortunatelly ... at least in Copenhagen! Last time she was here was November 2025.

Also beautiful things come to an end. Knowing how resourcefull she is I don't doubt that she's doing fine.

Skrevet

@Gentleboy Da.. Kommer Agatha ikke tilbage til os? Hende har jeg ellers kigget efter igen og igen.. og ...

De sidste gange jeg har besøgt hende, har hun nævnt hendes "end game"... så det er måske ikke så overraskende.

Skrevet

Hej @Mr_T

jeg tror ikke hun vender tilbage. Hun bedte mig at oplyse det i Nympho tilbage i december.

At sige farvel til hende har været meget hårdt for mig, fordi vi kendte hinanden så godt og jeg ved jeg ikke var den eneste.

Sex working er virkelig en special ydelse, 😅når en person har delt så meget, både menneskeligt og kropsligt, og betydet så meget i andres liv og i sexworking scenarie i København. Det gælder alle de bedste ydere. Normalt kunne man tænke sig at holde en farvel party eller noget for at sige tak, men det er bare ikke muligt i en verden hvor så mange forskellige mennesker er involveret og penge og privacy er så vigtige. (Men det kan sagtens have sket, dog usædvanligt). Det er tankevækkende. Det efterlader lidt en følelse af tomhed og savn i mig/os. Intet spor tilbage efter så meget glæde og entusiasme.

Vi var jo mange der så op til hende og hun har passet godt på. Hun har været en af de store tilstedeværelser i København i 5 år.

Agatha længe leve! ❤️ Hun har det nok godt med hendes liv selv uden alle de rejser til København. Hun er jo en meget målrettet person. 😉

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.