Hop til indhold

Besøg i Holstebro og Struer

Featured Replies

Skrevet

I den netop overståede weekend aflagde jeg to besøg i Holstebro, nemlig ved JC Thai Massage og Vattana og et i Struer.

Det forløb sådan. Jeg havde i forvejen lavet en aftale med JC Thai Massage om at besøge en ung og slank pige kl.12. Et kvarter over 12 var der endnu ikke åben og jeg ringede ringede derfor. Det blev oplyst at om nogle minutter ville der komme et par unge og slanke piger. Der kom også efter nogen tid to piger, men - men - slanke og unge. Nej bestemt ikke, så jeg kørte der fra med uforrettet sag. :mrgreen:  Mutter ringede retur, men jeg prøvede at forklare situationen, og hun var godt sur. Kommer ikke tilbage før der ligger en fast aftale...

Jeg ringede derfor til Vattana og fik at vide, at jeg kunne komme om ca. ½ times tid. Igen bestilte jeg en ung og slank pige, hvilket blev bekræftet. Jeg var der som aftalt, men igen, desværre var pigen ikke ung og heller ikke slank. Jeg blev dog foreslået ½ time full service til kr. 1.500 ( alt for vildt meget)  - nu når jeg var kommet, men nej-tak.  :mrgreen:

Min vurdering af "ung" er max 30 år, og "slank" i min terminologi så er det max 55-58 kg.

Jeg ved ikke om den der har passet telefonen har forstået mine ønsker, selv om jeg et par gange gentog mine ønsker.

Så ikke mere "Holstebro" for tiden. :mrgreen:  Måske senere, hvis en aftale kan etableres.

Begge steder ser dog ok ud og ligger forholdsvis diskret...

Anderledes var det heldigvis på Østergade 50, Struer. Her var der en ung og slank pige, som ydede en god og tilpas hård massage med efterfølgende full service i ½ time for 1.000. Her kunne jeg godt finde på at komme en tur igen. :-P

Jeg så også en anden pige på Østergade. Hun var nok omkring 40 år, men med en OK krop. Måske et besøg værd. Ifølge mutter - samme service og pris.

Således to dårlige og et godt besøg i området..... Blot til jeres info..

Skrevet

det må være Chaiang Rai Thai Massage der tales om

hvad med på Skavevej 1 i Vinderup, var du også der ?

Redigeret af HappyHippo

Skrevet

det må være Chaiang Rai Thai Massage der tales om

hvad med på Skavevej 1 i Vinderup, var du også der ?

Hej.

Nej, jeg har ikke været på Skavevej 1, Vinderup, men har du erfaringer m.h.t. pigen, ydelser og priser, så hører jeg gerne fra dig - evt. med en PM.

• 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 5 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.