Hop til indhold
hansenhenrik

18/19 årige piger, gerne spinkle

Recommended Posts

Jeg søger en spinkel pige på en 18/19 år der vil sutte min pik. Gerne meget dybt (kan hun til roden vil det være fedt) og så skal hun helst sluge.

 

Er der nogen der kender nogen i det midtjyske? Evt på Fyn, da jeg ofte er den vej på.

Alternativt fra Hobro/randers egnen og nedad. til omkring Fredericia. Og det meste af Fyn

 

Eneste der helst skal være opfyldt: Hun skal helst have udseendet som en teenpige :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende har jeg besøgt. Hun er lækker lille, det er helt sikker. Desværre kan hun hverken tage den dybt og hun sluger desværre heller ikke :(

 

Hun kunne kun få ca. halvdelen ind.
Men du har de rigtige tanker, for det er lige sådanne typer jeg lider efter. Som har dette uskyldige ansigt og en lækker tight krop ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været hos Kira og haft samme oplevelse. Søger præcist det samme som ovenstående, så skriv endelig hvis der er nogen som har fundet en. Evt. En privat besked.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...