Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej

Har været en tur forbi, ingen tvivl om hun uvant i branchen så det blev ikke til nogen fest for mig. Hun gør hvad hun kan for at behage sin kunde.

Nami er ikke petit og heller ikke stor, men der er lidt at tage fat i(det er hende på billederne), jeg er nok mere til til tynde piger/petit piger og dem er der desværre ikke det store udbud af i Vejle for tiden - er ved at køre lidt træt i udbudet i byen for tiden, så der må kigges udenbys for mit vedkomne.

Skrevet

Ville have besøgt hende i dag, men kun Mew på arbejde. Tog chancen og det fortrød jeg virkelig ikke. Jeg kan ikke forstå at hun har fået dårlige anmeldelser. Hun er utrolig smilende og yderst serviceminded. Der er adgang til alle huller og hun er PÅ hele tiden. Stor anbefaling herfra….

Skrevet
  • Author

Tak for jers svar. Prøved i megafransk og kune de finne ud af det? Suter de løs eler fjerner munnen såsnart de ka?

@lurikken Du ka evt prøv Tina vis du er til slank pige.

Skrevet

Dildonator skrev, for 2 timer siden:

@lurikken Du ka evt prøv Tina vis du er til slank pige.

Tina har jeg besøgt mange gange og hun er sød og lækker, pæn og slank. Hun virker dog efterhånden til at trænge til lidt ferie. Så det bliver lidt - ok nu skal jeg køre dig gennem rutinen - agtigt. Trænger til lidt frisk nyt lækkert )

Nami fik jeg kun superfransk ved - spurgte ikke om mega.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.