Hop til indhold

Tantra Jane - Fredericia

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/322792

Hvis man er skør nok til at betale 1400 kr for ingen sex - intet blow - ingen slikken mis - ingen kys - ja så er man fandme på rette vej til en vild oplevelse🥰. Besøgte Jane i dag, tidligt, men klar som altid det var hun. I mine øjne har hun en fantastisk lækker petit krop, smukke bryster og et ansigt med et djævelsk smil. Jeg blev kørt rundt i en time (eller hun kørte rundt på mig) - og glæden og liderligheden har fra første minut exploderet ud af mine øjne - og senere ud et andet sted.

Det var ikke mit første besøg og det var heller ikke mit sidste (langt fra forhåbentligt).

En stor Smiley herfra 10/10

Skrevet

Åh ja. skønne Jane. Havde et par besøg hos hende for år tilbage. Hun er lækker og dygtig. Og har en skøn personlighed. Dejlig anmeldelse der vækker gode minder. Tak.

Skrevet

Kan kun tilslutte mig de gode anmeldelser - en virkelig god oplevelse og med garanti for gentagelse.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.