Hop til indhold

Odenses bedste thai Alize

Featured Replies

Skrevet

Har besøgt hende 2 gange nu, og det er meget få hvor jeg vælger at komme igen. Hun leverer hele pakken og er sådan et godt væsen. Stor anbefaling, giv hende nogle penge for dem fortjener hun.

Godt blow, godt massage hvis hun er frisk på dagen, god stemning, god musik, flot og nydelig.

Skrevet
EmilJacobsen skrev, for 7 timer siden:

Har besøgt hende 2 gange nu, og det er meget få hvor jeg vælger at komme igen. Hun leverer hele pakken og er sådan et godt væsen. Stor anbefaling, giv hende nogle penge for dem fortjener hun.

Godt blow, godt massage hvis hun er frisk på dagen, god stemning, god musik, flot og nydelig.

Er der link til godten?

• 4 weeks later...
Skrevet

Jeg føler at det er utroligt svært at få kontakt til hende. Hun svarer ikke på sms. Har I andre også problemer?

Skrevet

Hun svarer kun når hun arbejder.

Prøv evt næste dag igen.

Det er besværet værd.

Måske kommer det også an på hvad du skriver…

Skrevet

Pas på du bliver snydt, var der i onsdags. Men nær tv2.

Hun er ikke 155 cm små bryster..

Hinde du møder er ca 165 måske 167 cm

Kæmpe silicone bryster.

middel nådig blow,

Brugte vådservietter 10 gange..

Sjasket ind i glidecreme, så ingen glidemodstand,

Er skuffet over at thaikvinde kan finde på at snyde !!!!

Vining

Ps.

Height: 155 cm

Weight: 46 kg

Cup: 34B

📲SMS  +4552651837

📲WhatsApp  +4552651837
🍁Open 9.00-21.00

Dette fra annoncen

Redigeret af Vining

Skrevet
MrExtra skrev, for 1 time siden:

Ja så er det ikke Alize du har mødt

Men du er jo også gået forkert… Alize er ikke nær tv2, men nær Føtex. Det er en ommer..

Skrevet
MrExtra skrev, den 12.6.2026 at 18:21:

Men du er jo også gået forkert… Alize er ikke nær tv2, men nær Føtex. Det er en ommer..

Telefoner oplyser nær ved TV 2 , jeg bliver lukket ind da jeg ringer, jeg er der om 1 min..

Skrevet

Har også været forbi. Pæn lille petit thai med lille numse, små bryster med store brystvorter.

Dejlig lille dame som nok bliver besøgt igen til et lidt længere besøg, næste gang.

Og det er stadig tæt på FØTEX

Skrevet
Mr1time skrev, for 27 minutter siden:

Har også været forbi. Pæn lille petit thai med lille numse, små bryster med store brystvorter.

Dejlig lille dame som nok bliver besøgt igen til et lidt længere besøg, næste gang.

Og det er stadig tæt på FØTEX

Jeg må hellere afsted i weekenden igen, hun er bare så sød og en lækker krop har hun

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har også besøgt Alize. Og hun er ganske rigtigt en skøn lille thai. Tæt på Føtex. Jeg havde bestilt 60 min FP. Og det var hvad jeg fik. Den helt klassiske pirrende udgave af thai-massage. Og det gjorde hun godt. Med en passende blanding af professionalisme og GFE. Hun har en skøn krop, virkelig petite. Og det er let at komme på bølgelængde med hende. Giv hende lidt positive anerkendelser, og hun reagerer med god energi. Jeg havde bestilt lidt ekstra ydelsee. Men tror egentlig ikke at hun afveg ret meget fra hvad hun ellers ville have gjort. Så de penge kan man nok godt spare. Alt i alt en rigtig god oplevelse. Og kommer gerne igen.

Skrevet
Mildur skrev, for 4 timer siden:

Jeg har også besøgt Alize. Og hun er ganske rigtigt en skøn lille thai. Tæt på Føtex. Jeg havde bestilt 60 min FP. Og det var hvad jeg fik. Den helt klassiske pirrende udgave af thai-massage. Og det gjorde hun godt. Med en passende blanding af professionalisme og GFE. Hun har en skøn krop, virkelig petite. Og det er let at komme på bølgelængde med hende. Giv hende lidt positive anerkendelser, og hun reagerer med god energi. Jeg havde bestilt lidt ekstra ydelsee. Men tror egentlig ikke at hun afveg ret meget fra hvad hun ellers ville have gjort. Så de penge kan man nok godt spare. Alt i alt en rigtig god oplevelse. Og kommer gerne igen.

Så er det nok din skyld at jeg ikke kunne få tid i formiddags ;-)

Men ja hun er en lille sød thai med lange nipples

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.