Hop til indhold

Super dejlige Brenda -igen Valby/Kbh

Featured Replies

Skrevet

Hej

Så kom Brenda tilbage til København igen, denne gang i Valby. Jeg bestilte tid - det gik glat via Whats App -og hun var klar til at lukke mig ind så snart jeg gav besked om jeg var på stedet. Dejligt,da jeg synes at det er et lidt befærdet sted.

Mødte hende som en gammel ven eller god bekendt - jeg har besøgt hende flere gange før - jeg havde lidt cremat med, som vi fik et glas af før jeg fik den ypperligste b2b. Denne b2b som var sensuel og erotisk - sluttede med en gang rigtigt dejligt mega - hvor hun kan et trick hvor det virker som hun sluger - men lader spermen løbe ud af munden - men på mig virker det... Hun er rigtig god til at konversere før og efter.

Jeg har været der før - og jeg kommer igen.

Max

Redigeret af Max Bjævermose

• Max Bjævermose changed the title to Super dejlige Brenda -igen (Kbh)
Skrevet
  • Author

Hej

Da det ikke eksplisit står i annoncen, er jeg ikke så vild med at skrive det her. Men jeg ved ikke om det var fordi vi havde god kemi, at jeg fik det inkluderet. Men måske er det forskelligt - så spørg hende.

Max

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.