Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte Alina for et par dage siden, og det fortrød jeg absolut ikke. Nem at kommunikere med og mødet var let at arrangere. Valgte 2 timer, da jeg har besøgt hende tidligere, så jeg regnede med at kvaliteten var i top.

Alina taler et udmærket engelsk og er smilende sød og service minded. Uforlignelige, lintense tungekys, som jeg elsker det. Lidenskabelig sex og cim og superfrench. Jeg gik derfra med et smil på læben. Og håber hun bliver længere end sidste gang, som var i januar. Det må bero på vejret, da jeg spurgte hende om ikke kunne være her længere tid end sidst. Hun er en frossen pind, men absolut ikke i hendes metier og attitude, så nu beder jeg til vejrguderne om godt vejr. Jeg må og skal have et par besøg til hos dejlige Alina.

https://nympho.dk/n33406/liana

Skrevet

Lyder godt - hvordan er lokaliteten - er det privat lejlighed uden andre?

Skrevet
  • Author

Jeg synes priserne var rimelige for hvad jeg fik af de to formidable elskovstimer jeg havde med hende. Men de mere detaljerede priser, må du tage med Liana.

Skrevet
  • Author

Jeg var på hotel med hende, fordi hun flyttede til en ny lejlighed. Om det er med en anden pige kan godt være, for hun snakkede med en pige inden vi gik op på hotelværelset. Det lød som om de var gode veninder. Jeg spurgte ikke ind til samtalen. Jeg forstod det var lidt veninde smalltalk.

Skrevet

Hun er jo enormt smuk og vi har haft en meget fin og høflig dialog på Whatsapp. Hun spørger så til billede før vores aftale, hvilket jeg ikke har lyst til at sende af hensyn til egen anonymitet.

Jeg ved godt at nogle piger beder om den slags, men er der andre der har oplevet det med Liana?

Skrevet
  • Author

Ikke mig. Men jeg gav også en udførlig beskrivelse af mig selv. Højde og drøjde. Om jeg var etnisk europæisk, etc.

Det har jeg oplevet gavner kommunikationen. Også i tilfælde med andre glædespiger.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.