Hop til indhold

Naughty brunette best BJ, - Odense

Featured Replies

Skrevet

Nu du er ny , start med at sætte dig ind i ;

1 Efterlysninger hører ikke til i anmeldelser

2 Bedre overskrift

3 Lade være med at dobbeltposte da det reelt bare er spam

4 good luck med at finde nogle damer og noget sjov

Skrevet
jonas293847 skrev, 1 time siden:

Nogle som har besøgt eller hørt om nogle af disse piger.

Faldt også over lige præcis de tre annoncer, med priser fra 400 og alle tre ny oprettede, og ens ordlyd. Så bliver jeg lidt skeptisk.

Men følger da også med, om der skulle komme nogle anmeldelser )

Skrevet

Jeg var der i går sent og besøgte nr. 3 på din liste. Jeg kunne sagtens genkende hende fra billederne, men som næsten altid er der filter på. Hun snakker lidt engelsk og tysk, og befinder sig på Vesterbro. Jeg kunne måske godt finde på at besøge hende igen. Pige nr. 2 kan jeg også verificere for jeg så hende da jeg gik. Så mon ikke pige nr. 1 også er på adressen.

Giv det et skud.

Skrevet

Nej men det nåede vi aldrig til da vi gik direkte fra kys til sex. Jeg efterspørger ikke blows så meget længere.

Skrevet

Du har lige fundet de 3 med de billigste priser. De sælger 15 min for 400 kr

jonas293847 skrev, for 43 minutter siden:

Var det BJ uden kondom.

Synes der står 2 forskellige ting i annoncen.

Du skal købe 30min, så er bj uden

Redigeret af Havkatten

Skrevet

Jeg kan ikke udtale mig om de andre piger da jeg ikke besøgte dem. Men giv det et skud, normalt skuffer pigerne på denne adresse ikke omend der er stor udskiftning og mange forskellige nationaliteter. Det værelse jeg var i i går var for tredje gang

Venezuelaner - dejligt

Brasilianer - fantastisk

Ungarer - interessant og dejligt

Skrevet
El Bulli skrev, for 1 time siden:

Jeg var der i går sent og besøgte nr. 3

Spændende ekstra. 300 kr for getting ready 😜

Skrevet

Den passus undrede jeg mig også over men lad det nu ligge. Bemærk at pigerne tilbyder forskellige ydelser. Og igen det er noget jeg ikke vil stå inde for, men giv det et skud hvis i synes de bare nogenlunde rammer inde for skiven af hvad i efterspørger. Og kom med en anmeldelse.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.