Hop til indhold

Sweet Meli eller Lummia

Featured Replies

Skrevet

Det ville nok være en god idé at linke til de 2 piger, så er ingen i tvivl om hvem du taler om.

• 4 weeks later...
Skrevet

Kender du priserne på meli, tænker på at komme forbi men virker dyrt

Redigeret af momo69

• 1 month later...
Skrevet

Meli er god, men efter min mening er den overvurderet. Du kan få den samme oplevelse og stemning til en langt lavere pris andre steder.

Skrevet
Petersam skrev, for 12 timer siden:

Meli er god, men efter min mening er den overvurderet.

Den? Hvad er “en Meli”?

Skrevet

Jeg ville gerne besøge Meli men hendes basispris plus et par ekstra jeg godt kunne tænke mig får det til at løbe op i et beløb jeg kan få så meget for andre steder. Men hun er en af de piger med flest positive anmeldelser på Nympho så måske bliver jeg bare nødt til at bide i det sure æble og besøge hende.

Skrevet

Kære trådstarter.

Tillad mig at kaste endnu et navn i hatten mht ultimativ GFE - Vicky Basno.

Hun er AWESOME. Tungekys, legesyg og er god til at finde på ting. Og så er hun bare så smuk.

• 4 weeks later...
Skrevet
Peter12345 skrev, for 12 timer siden:

Meli 😄 bare spild af penge.

Det er vist en holdning du står relativt alene med, men fortæl gerne om dit møde med Meli

Skrevet
Jkkkk skrev, den 15.5.2026 at 13:55:

Hej

Herved mit første opslag på siden

jeg har mulighed for at besøge enten Sweet Meli eller Lummia i 2 timer.

Jeg sætter pris på følelsen af oprigtig GFE - eller så tæt på som muligt. Nogle der kan sige noget ift de to piger?

Lummia

https://nympho.dk/n32848/lummia

Meli

https://nympho.dk/n2280/sweet-meli

I have met Sweet Meli quite a few times now. And she is absolute a must visit. She Can talk and make you feel calm. Overall she always gives a great GFE.

Skrevet

Jeg var hos hende for to måneder siden. Kyssene var bare tante-agtige kys. Der var ikke rigtig gjort nogen indsats i legen. Bare en helt almindelig pige, som man nemt kan finde rundt omkring i København.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.