Hop til indhold

Søger steder i lighed med Seduction girls, - Sjælland incl København

Featured Replies

Skrevet
Rejsenetværk skrev, for 3 timer siden:

Fredagsbaren lyder som det perfekte sted for trådstarter, som et rigtigt godt alternativ til både bordeller og swingerklubber.

Jeg har ikke deltaget i fredagsbaren, men mit indtryk er at det er udvalgte garvede kunde og relativt få kvinder fra branchen.

Tror ikke det var en setting jeg ville få bedre selvtillid i som ung og uerfaren.

Er der ikke flere mænd end kvinder til fredagsbarene? Jeg tænker at der er "kamp" om opmærksomheden og ikke så meget plads til at kvinderne kan være opsøgende og sørge for en ny introvert.

Rent gætværk og ægte nysgerrighed, vil meget gerne høre flere detaljer.

Skrevet

Grunden var at jeg følte en stærk ubehag ved at skulle rejse mig fra stolen, for at passere pigerne der stod foran mig.
For at forlade stedet uden at købe.

Det er man heldigvis forskånet for på bordellerne, hvor telen kommer ind efter præsentation og spørger om der var noget der fristede. De er vant til et nej og ingen sure miner.

Hvis du kan gå på en swingerklub som single mand, uden at håbet er at opnå sex i klubben.
Så udse dig de største klubber i weekender, eller til tema arrangementer hvor entreen er dyrest som single mand.

Der er chancen størst for at opleve andres leg i klubben.
På hverdage hvor entreen er billigst for single mænd, der sker der som oftest meget lidt eller ingenting i klubben.

Hverdagene er tit stille ja, men til fredagsbar i Swingland og gangbang hver søndag er der fuld smæk på til reduceret entre...

Vi har haft enkelte søndage uden action i opstartsfasen, men i dag er der altid godt gang i den.

Skrevet
Refresh skrev, for 19 timer siden:

Findes IKKE i DK, det var lige røget i korrekturen 😉

Ja ups. 🙂

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.