Hop til indhold

ADVARSEL: Tantra Mia (Milla) er fake, - København

Featured Replies

Skrevet

I påsken besøgte jeg samme annonce i Greve, dengang da jeg kom var det ikke en Thai men en italiener (sagde hun men nok nærmere rumænsk) jeg var liderlig og gav det en chance dengang. Ikke noget at skrive hjem om, desværre.

Thai Pigen i billedet har været aktiv før og jeg har besøgt hende nogle gange og nogle af hendes veninder.

Da jeg igen ser hendes billeder kontakter jeg hende. Da det er meget om tantra og massage tænker jeg måske den ægte denne gang. Jeg spurgte specifikt om hun var Thai, svaret var ja. Jeg tænker ok og begiver mig helt til Lyngby. Var lidt senere end aftalt da hun var langsom til at svare, men hun sagde ok.

Ankommer og venter lidt. Der kommer en anden og venter nedenfor også. Du jeg bliver lukket ind er skuffelsen stor, det var igen den samme pige som i Greve og altså IKKE en Thai. Vær opmærksom på de tit skifter annoncen ud, så hold øje med hendes billeder, det er synd de rigtige Thai bag ikke var der

https://annoncelight.dk/showad/451221

Skrevet

Det ligner billeder fra thai sjak der rejste rundt i DK. Mai, Mali, Mia mm. Video blev ihvertfald brugt af hende som kaldte sig Mali...

Skrevet
Exile-63 skrev, for 1 time siden:

Det ligner billeder fra thai sjak der rejste rundt i DK. Mai, Mali, Mia mm. Video blev ihvertfald brugt af hende som kaldte sig Mali...

Det ville også være mit bud. Ærgerligt det ikke er de rigtige Thai piger

Skrevet
  • Author
Exile-63 skrev, for 5 timer siden:

Jeps helt korrekt og det var et lille skal der rejste rundt og ofte med ens service og få varianter af profiltekst. Det er de billeder der har brugt

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.