Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Du finder det nemt på Google.

Jeg besøgte stedet for nyligt. Det er jo nydeligt, bærer præg af et sted hvor fruerne fra Egå kommer og får diverse behandlinger.

I receptionen sad en dame (indehaver?), som nok er født i Thailand, men vist har boet for længe i Egå. Hun var egentlig ret ligeglad med mig, både da jeg kom og gik.

Til gengæld var massagen af meget høj kvalitet. Til den hårde side og meget grundig og udført af en dame (Pim), som virkelig ved hvad hun laver. Det er et grønt sted, dog er man splitterragende under massagen.

Priserne er lidt højere end inde i Aarhus.

Kommer jeg igen? Hmmm...jeg har egentlig mere lyst til at støtte en charmerende ægte thai-selvstændig, som ved hvordan man smiler, tager godt imod og viser respekt over for kunderne. Og den samme kvalitet af massage som i Egå kan man finde andre steder i Aarhus, Randers og Horsens - endda til en lavere pris.

Skrevet

tak for anmeldelse, har overvejet at besøge dette sted...

• men kunne dog også være interreseret i en god massage i de andre byer du nævner...

• PS priserne er ligesom på Sjælland, 500,- for en time, man skal være heldig derovre for at finde det billigere

Redigeret af Mejer
kom i tanker om priser

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.