Hop til indhold

Kataleya Bdsm,sex,bj 69... i Rødovre

Featured Replies

Skrevet

Ja besøgte hende i Rødovre for tror et par måneder siden.

Ok diskret privat lille lejlighed uden så meget plads til større armbevægelser, personligt valgte jeg dominans i det lette ende, husker det som tid og indgåede aftaler blev overholdt. Oplevelsen husker jeg som gennemsnitlig, men vil ikke afvise en gentagelse på et tidspunkt

• 2 months later...
Skrevet

BDSM oplevelse med Mistress Kataleya.

Dette var min første oplevelse med BDSM, noget jeg altid har været nysgerrig på og gerne har villet udforske, så jeg var lidt usikker på, hvad jeg kunne forvente. Fra starten fik Mistress Kataleya mig til at føle mig helt tryg og tog sig tid til at forstå mine grænser og hvad jeg gerne ville opleve.

Vi tilbragte to timer sammen med at udforske det, jeg vil beskrive som let BDSM, hvilket var perfekt til at mærke dynamikken og finde ud af, hvor mine grænser gik. Det, der især gjorde indtryk på mig, var, hvor meget Mistress Kataleya lagde mærke til mine reaktioner og mit kropssprog undervejs. Intet føltes forhastet, og vi havde hele tiden en rigtig god kommunikation, blandet med masser af grin.

I to timer ejede Mistress Kataleya mig, og jeg var hendes slave. Det var en overraskende sjov oplevelse, og vi fandt bestemt et par ting, som jeg virkelig nød – også nogle ting, jeg aldrig havde forventet, at jeg ville kunne lide.

Alt i alt gjorde Mistress Kataleya det trygt, afslappet og sjovt at prøve noget helt nyt. En fantastisk første introduktion til BDSM, og jeg glæder mig allerede til næste session og til at udforske endnu mere sammen.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.