Hop til indhold

Erika Thai - Aalborg Vestbyen

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/439719

Rigtig fin oplevelse med oliemassage og prostata massage + hj som afslutning.

Jeg var forbi Erika forleden og fik en oliemassage, og det var faktisk en rigtig positiv oplevelse. Massagen var af højere kvalitet end mange andre steder. Afslutningen var også rigtig god.

Hun tog pænt imod mig, og stemningen var stille og rolig fra starten. Ikke noget stress eller hastværk, hvilket jeg personligt sætter pris på. Hun var smilende og venlig, og jeg følte mig godt tilpas ret hurtigt.

Massagen var god. Hun tog sig god tid og virkede ikke som en, der bare skulle have det overstået. Ingen olie plaskeri. Trykket var passende, og hun var god til at mærke efter, hvor kroppen var spændt. Det var en afslappende massage, og jeg synes egentlig, hun gjorde sig umage hele vejen igennem. Hele seancen blev afsluttet med en kæmpe udløsning.

I forhold til lokalet var det et fint og rent værelse, og kommunikationen fungerede uden problemer. Ikke en masse snak, men nok til at man følte sig velkommen og tryg. Personen opholder sig pt i Vestbyen. Kvinden er hende på billederne.

Alt i alt gik jeg derfra med en god fornemmelse. Det var en behagelig oplevelse, og jeg kunne godt finde på at komme igen en anden gang.

Vurdering:

Massage: 9.5/10

Service: 9/10

Stemning: 8/10

Kommer jeg igen: Ja, det kunne jeg godt finde på.

Skrevet

"Erika isn’t just a massage… he’s an experience" fra ann. Hvad køn er det ?

Skrevet
  • Author
Keaon skrev, for 47 minutter siden:

"Erika isn’t just a massage… he’s an experience" fra ann. Hvad køn er det ?

Det er en kvinde selvom teksten godt kan forvirre lidt 😄

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.