Hop til indhold

Trusler

Featured Replies

Skrevet

Hey har modtaget dette, andre der har været så heldige??

de starter med at sende mit fulde navn og adresse:

Hør her, jeg er husmægler for indenlandske sextjenester, grunden til at jeg kontaktede dig er fordi du har spildt en masse af mine veninders tid ved at sende beskeder uden grund, som om du roder med vores forretning og det koster os penge. Hvis du ikke vil have din familie involveret, så hvis du ikke betaler med penge, betaler du med dit liv eller et af dine familiemedlemmers liv, dette er ikke et spil, jeg har intet imod dig, men du må hellere løse situationen på en positiv måde, ellers vil nogen komme til skade. Kontakt mig venligst så hurtigt som muligt for at løse dette problem, så ingen i din familie bliver såret af dig for det, du gjorde, og hvis du blokerer eller ignorerer mig, betyder det, at vi er ligeglade med, hvad der sker med din familie. Det er, hvad der vil ske med din familie, hvis du ikke betaler mig.

Get in touch ASAP to solve this so nobody in your family needs to be hurt because of you for what you did and if you block me or ignore this it means to us you don’t care about what’s gonna happen to your family  This will happen to your family if you don’t pay me

Skrevet

Du kan tage det helt roligt, det er tomme trusler.

Der har været flere som der er blevet udsat for den samme svindel / afpresning / trusler.

• Betal IKKE.

• Bloker

• Anmeld det til Politiet.

• Køb et taletidskort, så du for fremtiden er 100% anonym, så kan du ikke blive udsat for det igen.

Læs mit svar i denne tråd.

Her er et par af de tråde som du kan finde om det svindel nummer, der er mange flere hvis du søger.

Redigeret af lille_peter

Skrevet
lille_peter skrev, for 42 minutter siden:

• Bloker

Lad være med det - lad dem hellere promitere sig selv yderligere - og overlad det så til politiet at aftale at mødes med dem for at overdrage en kuffert med avispapir eller få deres bankoplysninger mm.

Skrevet

Ignorer det. Kort og godt.

Anskaf en bollofon til kommunikation med GPer.

Redigeret af Havkatten

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.