Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej Alle

Ja jeg har ikke fået skrevet mange anmeldelser på det sidste, og det er ikke fordi lysten ikke har været der 😉 Men nu skulle det være og kiggede nettet efter noget lækkert og mine øjne faldt på Maya og kontaktede hende på Whats app, der var hurtigt respons og vi skrev frem og tilbage og kunne bare mærke at hende skulle jeg besøge, så i bad og barbering samt duftevand på. Kørte den korte vej ind til Aalborg centrum, fandt parkering og blev mødt af den smukkeste pettit Maya i den dejlige body med sort og rødt fra hendes profil, havde spurgt om hun havde andet, det havde hun ikke, øv, men den sorte sag den kunne altså også noget 😉Nå vi får klaret det praktiske og afklædt os, får smidt os på sengen og lidt hyggesnak mens hun kører sine dejlige negle rundt omkring på kroppen, som jeg havde spurgt om hun ville, hun spørger om hvordan jeg kan lide det og jeg siger bare forsæt det du har gang i, det var så lækkert , og jeg tager den dejlige håndfuld bryster i hænderne, de er ægte og ville tro det er en dejlig naturlig b- skål , hun finder et kondom frem og påfører det på lilleman , og tager den dernæst i munden og giver et af de bedste blowjob jeg har nogenside har fået, med dejlig indlevelse, hun brugte ikke hånden særlig meget og hurtigt bliver den stor, mens hun kører hendes negle rundt omkring på kroppen, det er god variation i tempo og sug, det var så lækkert, uha tænker stadigvæk på det, og jeg kunne mærke at hun skulle styrer det her, så jeg skulle bare ligge og nyde og tro mig, det gjorde jeg i stor stil, jeg skulle koncentrere mig om ikke at komme, da det var ved at blive for meget så bad jeg hende om at ride mig, hun var fluks oven på lilleman og det følte godt at komme ind i varmen, det varede dog ikke lang tid før jeg kom oppe i hende, selvfølgelig i kondomet.

Bagefter lå vi og snakkede lidt omkring vores fælles rejsemål , tatoveringer og løst og fast. Hun er et dejligt og varmt menneske, med en god forståelse for at give en god service, og hun lever op til det jeg så på hendes annonce, billeder er taget nyligt fra hende, kan genkende bagrunden osv. det er hende uden tvil, hun er smuk på billederne, men hvis ikke ligeså smuk i virkeligheden:-) kommer jeg tilbage, det er helt sikkert. Der er nogle stykker der kan få mig op og ringe, og Maya hun er en af dem. Husk at behandle hende med respekt, hun fortjener det

Skrevet

Jeg har også kigget lidt på hende og overvejer en tur forbi. Hvad vil du sige ca. højde og vægt er?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.